Openingszinnen bij antwoord op klacht

Lekker bezig. Zoveel communicatie als jij in een week met Ziggo hebt, heb ik in 20 jaar nog niet met ze gehad. Heb jij een rood telefoontoestel op je buro staan? ;D
 
Mocht er, aan de hand van mijn opmerking, bij Ziggo een interne memo zijn rondgegaan (een pretentieuze gedachte van mij, ik weet het, maar zeg nooit nooit) dan heeft één Community Operator (steeds dezelfde) die blijkbaar nog niet gelezen.
Toch weer 3 keer een “vervelend” in de juweeltjes van de laatste dagen;

Je hebt helemaal gelijk! Ik denk dat ik niet goed heb gekeken.
Het is inderdaad bijzonder onwenselijk dat je zulke belangrijke e-mails niet ontvangt.
Ik snap dat het vervelend is dat je niet in je Ziggo Go kunt.
Wat irritant dat je sinds het koppelen niet meer in kunt loggen in de Ziggo GO app.
Wat een gek probleem, zeg.
Jakkes! Het zou maar wat zuur zijn als deze mooie korting komt te vervallen.
Bijzonder jammer dat je niets merkt van de snellere internetverbinding.
Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met de internetverbinding
Ik kan mij goed voorstellen dat het niet fijn is dat niets werkt zoals het hoort
Wel erg naar dat je al zo lang geen internet hebt!
Logisch dat dit voor frustratie zorgt.
Jemig! Dat is een flinke domper! Enorm zuur ook dat je kosten voor je kiezen krijgt en nog niet bent voorzien van een snelle verbinding.
Wel erg naar dat je al zo lang geen internet hebt!
Ontzettend vervelend dat je van de regen in de drup valt!
Dat je afgesloten bent van de je internetverbinding is alles behalve fijn!
 
Dit zijn de standaard reacties om een 'boze klant' weer rustig te krijgen.
Is onderdeel van agressie-training die ikzelf ook heb gehad.
De dames en heren die bij Ziggo de telefoon beantwoorden zullen deze training ook hebben gehad.

Mocht je niet na de eerste of 2e zin 'rustiger' worden dan blijven ze herhalen dat
'het allemaal wel heel vervelend is voor jou'. (zie de openingszinnen van de topic-starter).
 
Er is eigenlijk maar een antwoord op die meelevende openingszinnen en dat is konsekwent zeggen: Bedankt voor je medeleven maar wat kun jij doen om het op te lossen.
 
Zijn ze eens vriendelijk of meelevend is het weer niet goed. Of het nou nep is of niet het is beter dan dat ze zeggen dat je een eikel bent die niet moet zeuren. Het kassameisje moet ook gewoon vriendelijk doen tegen klanten, of het nou echt is of niet. Gaat in alle winkels, restaurants etc. toch ook zo. Niet alleen bij Ziggo.
 
Zijn ze eens vriendelijk of meelevend is het weer niet goed. Of het nou nep is of niet het is beter dan dat ze zeggen dat je een eikel bent die niet moet zeuren. Het kassameisje moet ook gewoon vriendelijk doen tegen klanten, of het nou echt is of niet. Gaat in alle winkels, restaurants etc. toch ook zo. Niet alleen bij Ziggo.
Klopt ben ik wel met je eens.. De mensen bij de helpdesk proberen vriendelijk te zijn is het weer niet goed.
Wat willen ze dan.... dat een een mooie meid bij de kassa echt eerlijk reageert als je kop haar niet aan staat? Je valt niet in de smaak je lacht vriendelijk en dat ze dan heel vies naar je kijkt en zegt..wat moet je nou Sul..wat denk je nou? Meen je echt dat ik zin heb om vriendelijk te zijn tegen jou? Kost me teveel energie sorry zon kop zonde van mijn tijd. Wil je dat? Of dat een helpdesk medewerker je maar dom vindt en dan keihard naar je uit..snap je het nou weer niet?

Bovendien zijn er ook mensen die gewoon vriendelijk zijn zonder dat je hen van bovenop moet opleggen.
 
Terug
Bovenaan