Openingszinnen bij antwoord op klacht

.......n met je internet verbinding weer terug zijn. Daar zit je zeker niet op te wachten
Wat ontzettend balen dat je internet verbinding niet lekker meewerkt
Ontzettend vervelend dat het niet wil lukken om in te loggen
Jeetje wat irritant dat je zoveel problemen ervaart
Vervelend dat het zo plotseling niet meer werkzaam is!
Ontzettend vervelend dat je nog steeds last hebt van uitval op de internetverbinding!
Oef! Wat een toestand! Heel erg zuur dat er A wordt gezegd en B wordt gedaan.
Bijzonder vervelend dat je al enkele dagen zonder een werkende telefonieverbinding zit
Wat ontzettend jammer
Oh gossie!.......
Heb je ook nog zo'n setje zinnen voor mij voor de meissies?? ;D
 
Je moet gewoon alles bij elkaar liegen want dat is wat ze echt willen.
Dus;
1. ja ik heb windows al 10x helemaal opnieuw geïnstalleerd
2. ja het modem is al 5x gereset
3. ja alle kabel en connectoren zijn Ziggo kwaliteit
4. ja ik heb voor de zekerheid ook mijn 06jes helemaal gereset
5. en ja hoor al mijn data is helemaal pleiteinde door al deze resets dus aan mij ligt het niet

En als je dan als reactie krijgt: "maar hier heb ik helemaal niet om gevraagd" dan heb je iemand aan de lijn die echt weet waar hij/zij over praat.
 
Die jou als 50 plusser bij de voornaam gaan noemen

Ach Gerard, wat vervelend voor je dat het geluid niet synchroon loopt bij je Ziggo NEXT
 
Ach, ondanks al dat ben ik vaak goed en fijn geholpen, en besef wel dat die mensen echt wel hun best doen,
de meeste dan ;) )
 
… besef wel dat die mensen echt wel hun best doen,…
Dat denk ik niet. Waarschijnlijk wel de mensen die je aan de lijn krijgt, maar niet de mensen die deze mensen inhuren. Zij doen niet hun best om goed geschoold personeel achter de telefoon te krijgen, maar houden de handen op de knip bij het inhuren.
 
Ze krijgen wel een gedegen opleiding in openingszinnen, maar daar blijft het dan ook bij.
 
Mensen doen daar zeker hun best voor een hongerloontje al zijn de lonen wel iets gestegen in 2021. Maar het helpen van klanten is ook een wisselwerking. Als de klant ook respect heeft voor de medewerker dan kan er meer gedaan worden. En ik spreek uit ervaring dat het respect van klanten richting medewerkers ook niet altijd netjes is.
Als een klant al vloekend en scheldend binnenkomt dan is het al niet makkelijk. De medewerker is het eerste aanspreek punt maar dat geeft de klant niet het recht om respectloos met de medewerker om te gaan.
 
Heb je ook nog zo'n setje zinnen voor mij voor de meissies?? ;D
Bij sommige zinnen zou je een woord kunnen aanpassen.
b.v.
-Wat ontzettend vervelend dat de smartcard het niet meer doet!
wordt dan; Wat ontzettend vervelend dat je vriend het niet meer doet!
-Wat vreselijk frustrerend dat je al maanden geen gebruik kan maken van je vaste telefoonlijn
wordt dan; Wat vreselijk frustrerend dat je al maanden geen gebruik kan maken van je vaste vriend.
etc. etc.
 
Het kan natuurlijk puur toeval zijn maar sinds mijn opmerking hierover komen de woorden “vervelend” en “balen” ineens niet meer voor.
Zie hier de “buit” van afgelopen dagen;

Een slordige fout zeg, van mijn collega. Sorry dat je hier de dupe van was vorige week
Frustrerend dat je tegen soortgelijke problemen aanloopt!
Het lijkt mij waanzinnig frustrerend dat je zo regelmatig helemaal de verbinding met het modem kwijt bent!
Helaas, jammer dat er bij jou geen updates beschikbaar waren en dat het probleem dus nog steeds aan de orde is.
Gek dat je sinds de installatie van het Gigabit modem je een tragere verbinding per wifi hebt via de Deco-set.
Jammer dat het probleem nog steeds bestaat en dat het niet opgelost heeft.
Wat zuur dat je nu het einde van je programma moet missen.

En hier een uitzondering (die de regel bevestigd);
Wat balen dat je door de klantenservice niet geholpen bent
 
Terug
Bovenaan