Openingszinnen bij antwoord op klacht

Dirk1973

Forum Gebruiker
Berichten
9
Je kunt alles over Ziggo zeggen, maar niet dat de Community Operators geen originele openingszinnen gebruiken bij het antwoord aan een klant die zijn of haar klacht meldt. Ben er nog geen 2 dezelfde tegengekomen.
Ik vermoed dat ze verplicht zijn om een begripvolle medelevende openingszin te gebruiken (dat is in ieder geval bij 99% van de antwoorden zo) maar de uitvoering daarvan is zo bijzonder creatief (al zie ik de woorden "vervelend" en "balen" wel vaak voorbij komen).
Je zou er bijna een verkiezing voor uitschrijven !

Hierbij een kleine bloemlezing (geen compleet overzicht);

Wat waardeloos dat er nu nog steeds geen structurele oplossing is.
Jammer dat dit alles niet heeft mogen baten.
Wat onwijs balen dat de problemen met je internet verbinding weer terug zijn. Daar zit je zeker niet op te wachten
Wat ontzettend balen dat je internet verbinding niet lekker meewerkt
Ontzettend vervelend dat het niet wil lukken om in te loggen
Jeetje wat irritant dat je zoveel problemen ervaart
Vervelend dat het zo plotseling niet meer werkzaam is!
Ontzettend vervelend dat je nog steeds last hebt van uitval op de internetverbinding!
Oef! Wat een toestand! Heel erg zuur dat er A wordt gezegd en B wordt gedaan.
Bijzonder vervelend dat je al enkele dagen zonder een werkende telefonieverbinding zit
Wat ontzettend jammer
Oh gossie!
Wat ontzettend balen dat de problemen rondom je vaste telefoon zo moeilijk op te lossen zijn
Wat ontzettend vervelend dat de smartcard het niet meer doet!
Wat een gedoe, zeg :-(. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie hier zo helemaal gek van worden.
Ik weet het, ik weet het. Het gaat allemaal niet als een speer.
Vervelend dat je de laatste tijd problemen ervaart met de vaste telefoonlijn.
Wat een gek probleem, zeg.
Erg balen dat je internet verbinding hapert
Wat onzettend vervelend dat de diensten telefonie en internet niet werken
Sorry dat dit zo stroef verloopt.. Ik zie dat je opnieuw contact hebt gehad met onze helpdesk hierover.
Wat vreselijk frustrerend dat je al maanden geen gebruik kan maken van je vaste telefoonlijn.
Jammer dat de tips niet geholpen hebben!
Balen dat het niet wil lukken met het installeren van de Mediabox Next!
Balen dat de reset niet geholpen heeft!
Ontzettend vervelend dat jij ook last hebt van korte onderbrekingen in de audio!
Balen dat dit bij jou ook speelt!
Erg vervelend om met de Next box problemen te ervaren
Balen dat je toch nog problemen constateert, ook na het monteursbezoek.
Ontzettend vervelend dat je toch nog steeds problemen ervaart!
Wat een gedoe zeg! Logisch dat je pissig bent over de gang van zaken als je intussen meer dan een week gedoe ervaart met je diensten.
Wat ontzettend zuur dat je geen Wifi Spots kunt gebruiken
 
Ik kan er wel om lachen.
En de standaart antwoorden zit ik ook niet op te wachten.
Het zelfde in de supermarkt..
Die vriendelijke cassieres die je een leuke dag wensen. Buiten kijken ze je nog niet eens aan. Bah.standaart riedeltjes opzeggen omdat je manager dat wilt.
Nps scores etc.
 
Vreselijk ja, van die neppe Amerikaanse inlevingszinnetjes. Ga gewoon helpen, interesseert me geen reet dat je het vervelend vindt .
 
Er wordt ze aangeleerd de klant het idee te geven dat ze met je mee leven, het probleem is alleen als dat niet menen komt het nep over en dan bereik je het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken.
 
Er wordt ze aangeleerd de klant het idee te geven dat ze met je mee leven, het probleem is alleen als dat niet menen komt het nep over en dan bereik je het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken.
Dat dus. Deze manier van reageren is op basis van de training die ze krijgen. Eerst even het gevoel van de klant bevestigen.
 
Ik heb al een paar keer gereageerd op die openingszinnen. Geen reactie uiteraard. Echt tenenkrommend..... :9
 
Terug
Bovenaan