Nog even een kleine update wat betreft de problemen die ik ondervond met de Next: die lijken nu toch echt tot het verleden te behoren. Sinds de monteur is geweest niet één keer meer het probleem gehad. Niet op de tv en niet op de beamer.
Wat betreft de onbeschofte medewerker; ik heb daar geen terugkoppeling van gekregen van Ziggo. Dat is niet onverwachts want dat werd mij van tevoren al medegedeeld, maar ik zou toch graag willen weten wat Ziggo (na het terugluisteren van de opname) hiervan vond. En of ze de desbetreffende medewerker hierop nog hebben aangesproken...
Wat betreft de onbeschofte medewerker; ik heb daar geen terugkoppeling van gekregen van Ziggo. Dat is niet onverwachts want dat werd mij van tevoren al medegedeeld, maar ik zou toch graag willen weten wat Ziggo (na het terugluisteren van de opname) hiervan vond. En of ze de desbetreffende medewerker hierop nog hebben aangesproken...