Ontzettend onbeschofte en onbehulpzame helpdesk medewerker

[...]
Nu krijg ik het gevoel dat ze gewoon wat draaiboeken doorlopen.
Alles gebeurt tegenwoordig aan de hand van scripts. Ik durf de stelling aan dat hier allerlei learning algoritmes aan gekoppeld zijn zodat over enige tijd de eerstelijns helpdesk/service afgehandeld kan worden door botjes:
Hallo, mijn naam is Liza. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
 
:police:

Off topic discussie verplaatst naar:

 
en werkt het nu goed
De monteur zag dat het Abonnee Overname Punt niet helemaal was zoals het moet zijn, en dat de wandcontactdoos een "oud model" was. Ook zag hij dat het signaal wat het huis in kwam verre van ideaal was. Het AOP en de wandcontactdoos heeft hij in orde gemaakt. Of hij iets aan het signaal heeft gedaan, weet ik niet.

En ook al zei hij dat het probleem waarschijnlijk door iets anders veroorzaakt wordt, heeft het probleem zich niet meer voorgedaan sinds hij geweest is.
 
Vandaag ook een mooi staaltje van klanten service van Ziggo mogen beleven
Ik heb een alles in één abonnement bij Ziggo en gebruikt de vaste telefoon nooit.
Wilde weten wat het scheelt in kosten om de vaste telefoon lijn te laten afsluiten.
Deze vraag gesteld een Ziggo en antwoord was "u belt precies op tijd want we hebben een mooie aanbieding voor mobiele telefonie"
Hierop gaf ik aan hiervoor geen belangstelling te hebben en dat ik belde om navraag te doen wat het scheelt in maandelijkse bijdrage als ik de vaste telefoon laat afsluiten.
Hierop werd zeer kortaf gezegd 1 euro en gelijk doei en werd de verbinding door de medewerker verbroken.

Ik hoop dat ie zijn baan leuk vindt ;D
Tot zover voor de klant vriendelijkheid van Ziggo
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de indruk dat door het thuiswerken het een zooitje word. Vroegah kon je nog wel eens doorvragen, en dan werd je doorverbonden. Had laatst een vraag, over m,n abo, en de(overigens vriendelijke) medewerker vertelde dat ze op het moment niet bij mijn gegevens kon, ivm met dat ze thuiswerkte en de verbinding slecht was. Of ik het later nog eens wou proberen..................tja
 
Van wie was die verbinding dan?:)8)8)
De persoon die zo kortaf doet kan toch niet gecontroleerd of ter verantwoording geroepen worden ik denk dat dit ook een rol speelt.
Denk niet dat het kortaf zijn de bedoeling is en als het werk je echt niet bevalt of je vindt dat je slecht betaald krijgt ga wat anders zoeken zo simpel is het..
 
Terug
Bovenaan