• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ontvang geen mail of kan niet versturen


piccirillo

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
3
Beste lezers,

In Outlook 2013 kan ik geen mail meer versturen of ontvangen. Wel via webmail. Ik werk op IOS systeem en bij Ziggo weten ze me niet te helpen???
Heb geprobeerd een nieuw account aan te maken maar ook dat lukt niet. Niet in Outlook en niet in I-mail. De taakbalk in Outlook geeft aan 'Geen verbinding met Outlook en dan ineens een uur later komt alle mail toch binnen???

Nu ben ik niet zo'n IT-er helaas en weet niet meer waar ik moet zoeken om het op te lossen. Enige tijd geleden hebben ze wel de router in Bridge gezet omdat ik voor wifi met en Airport wifi router gebruik. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

Groet,
Raymond
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.449
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC