• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Onterechte factuur en totaal geen hulp van medewerker die haar naam ook niet wou geven


Vraag

Natascha169

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2021
Berichten
1
Ik heb een week zonder televisie en internet gezeten
Ik hen een nieuwe mediabox gekregen omdat ik al 3x een ander oud kastje had gehad
De monteur die zou komen is 2 x niet konen opdagen
Daarbij zou ik voor het ongemak een maand gratis films en series krijgen
Wat later grwoon al abonomebt is aangesmeerd
Daar heb ik zelf een paar keer over moeten bellen of dat eraf was
Dus weer extra kosten voor het bellen
Nu krijg ik een tekening van 82 .17 cent omdat ik een nieuw abonoment heb afgesloten
Ik heb niks nieuws afgesloten wat ik de mevrouw aan de telefoon meerdere keren duidelijk probeerde te maken
Daarbij vroeg ik om haar leidinggevende die ze miet had want niemand zou dit anders kunnen oplossen
Ik heb haar 3 x om haar naam gevraagd due ze me nier wilde geven daarna werd ik in de wacht gezet en heb zelf uiteindelijk opgehangen want had niet het idee dat de mevrouw nog zpu antwoorden
Ik vind het nu toch echt wel een probleem worden want ik heb zo vaak iets met mijn mediabox storing
Dikke telefoonrekening
Ik krijg iedere keer 1 of ander goedmakertje waar ik niks aan heb en betaal nu dus meer als 30 euro in de maand omdat ik kan opnemen wat ik nooit gebruik
En de afspraak was dat het kastje geen extra kosten zou mee brengen
Maar ze blijft zeggen dat ik een abonoment heb afgesloten terwijl dat niet heb gedaan ik vond de mevrouw die ik ner aan de telefoon heb gehad zowiezo nier klantvriendelijk ik had ook niet het idee dat echt wist wat deed en vond het erg vreemd dat haar naam nier wilde geven omdat ik zei dat ik een klacht in zou dienen
Of iemand anders me kon helpen want ik ga natuurlijk nier betalen voor iers wat ik niet heb afgesloten
Dus ik hoop dat er contact word opgenomen die me verder kan helpen want ik ben nu echt klaar met alle rare dingen en storingen dat ik serieus ga overstappen naar een bedrijf
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.764
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Stuur eens een bericht aan Ziggo webcare
Meld daarin kort het probleem. Vermeld ook je Ziggo klantnummer, of je naam, postcode en huisnummer.
Een link naar je bericht hierboven is ook makkelijk voor ze.