ONS slechte ontvangst.


Topicstarter
Topicstarter
J

jjvanvliet

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2019
Berichten
12
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Kabel vervangen door een andere, beeld nu in orde. Bij Ziggo een nieuwe besteld van de goede lengte. Was inderdaad de oorzaak, onbegrijpelijk doch toch waar. Contacten verguld, zagen er prima uit, contactolie gespoten, hielp allemaal niets, hoe kan dit nu toch. Hoe dan ook, allemaal hartelijk dank voor de reacties, dit is een heel fijn forum.
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
891
Gebied
fZiggo
De overgangsdemping op de vergulde contacten is wel minimaal..en de totale demping in signaal zal ook goed zijn..maar de afscherming tegen invloed vanaf buiten is niet toerijkend.

De A++ kabelsvan ziggo zijn nu ca. 105 db afgeschermd.

Ik vermoed die van jou...ca.90db.
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
53
hallo,

goed te lezen dat het probleem kon worden gevonden.

fijn dat u bent blijven doorgaan met zoeken en het nu word beloond met weer een prima beeld in huis.