• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Online accorderen stopt...

CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.719
Ziggo
Geen Producten
Mijn Ziggo zei:
Betalen: We stoppen per 20 februari 2017 met online accorderen. Vanaf dat moment betaal je gemakkelijk via iDEAL in Mijn Ziggo.

Jammer. Altijd handig om een datum in te geven... nu zelf maar doen.

cbBLXej.png

zKEDu8v.png


Hadden ze overigens wel even eerder mogen communiceren... ik heb voor de 20e van februari al geaccordeerd.
Wordt die nog uitgevoerd of moet ik alsnog betalen via iDeal?


Edit: alsnog met iDeal dus... duidelijk.

Edit 2: De factuur is toch geaccordeerd, terwijl dit volgens Ziggo niet meer zou moeten kunnen na de factuur in januari.

dSF3a4W.png


Dus iDeal nog een maandje uitstellen :)
 

hatolex

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
1.002
Er staat toch dat ze op 20 februari stoppen. Dus dat van jou loopt gewoon door, want jij hebt voor 20 februari geaccordeerd.
 
Topicstarter
Topicstarter
C

CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.719
Ziggo
Geen Producten
Dan had er geen iDeal-icoontje moeten staan... nu kun je (als de reeds geaccordeerde factuur alsnog geïncasseerd wordt) dubbel betalen als je niet oplet.

En ja, assumption is the mother of all fuck-ups!
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.718
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij status staat: open iDeal
Wacht een paar dagen (tijd om accordering te verwerken) en kijk of status is veranderd.
Je zou dan ook kunnen bellen om betaalstatus op te vragen.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.691
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Creative Solution zei:
Jammer. Altijd handig om een datum in te geven... nu zelf maar doen.


Hadden ze overigens wel even eerder mogen communiceren... ik heb voor de 20e van februari al geaccordeerd.
Wordt die nog uitgevoerd of moet ik alsnog betalen via iDeal?
Er staat mij iets van bij dat ze dit een poosje geleden hebben aangekondigd. Of vergis ik me hierin?
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
11.500
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb het inderdaad ook ergens op de Ziggo site geleden enige tijd terug.
Maar waar?
Ik heb deze manier van betalen nooit gebruikt dus las het ook niet aandachtig.

(Oeps, plaatje is wel erg groot!, heb het weggehaald)
 

Bijlagen

  • IMG_1475.PNG
    IMG_1475.PNG
    177,2 KB · Weergaven: 60

cornelisvandenberg

Quality Member
Lid geworden
20 apr 2008
Berichten
6.014
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij mij werd het ook aangekondigd op mijn factuur van januari dat het Ideal zou worden bij het volgende factuur en dit de laatste factuur was die ik kon accorderen.
 
Topicstarter
Topicstarter
C

CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.719
Ziggo
Geen Producten
@Robert Koopman

Ik heb het zelf niet zien staan op de site... òf er glad overheen gelezen. We zijn ook pas twee maandjes weer terug :)

@cornelisvandenberg

Ik heb de facturen van december/januari, februari en maart even gecheckt, maar hier is niets over te vinden op de facturen.

Anyway... dank voor de reacties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.691
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Creative Solution zei:
Weet ik niet meer, er staat me iets van bij dat ik het hier zag. Maar doordat het mij niet aanging maakte het weinig indruk op me.
Je bent dus toch maar terug hier?