• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Ongevraagd nieuw pakket.


Martijen

Product Tester
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
44
Krijg ik ineens een mail met daarin de mededeling dat mijn (zorgvuldig samengesteld) pakket zomaar eenzijdig door Ziggo wordt aangepast met daarbij de leugen dat ik 50 eurocent goedkoper uit ben maar in werkelijkheid moet ik 5 euro meer betalen of mijn opname mogelijkheid vaarwel zeggen! Dat Ziggo het niet zo op heeft met vaste klanten is mij al bekend maar dit slaat alles! Ik als klant bepaal toch wat ik afneem en niet Ziggo? Echt een idiote actie en voor mij een reden om Ziggo vaarwel te zeggen maar wel met achterlating van een aantal niet zo leuke posts op social media. Wat een hufters!
 

Henniev

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Berichten
3.694
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ja dat is raar.
Maar bedenk dat het elders niet beter is hoor.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.251
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Bellen met afdeling opzeggingen/retentie en aangeven dat ze er maar beter iets aan gaan doen of je anders weg gaat. Dan kan er een hoop.
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
848
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als je nog een heel oud contract hebt kan het zijn dat ze dat nu willen omzetten naar de huidige vormen en je dus iets anders 'moet' accepteren. Is niet netjes maar staat in de kleine lettertjes dat ze dat kunnen en mogen doen en dat je dan mag opzeggen.
Wel benieuwd naar wat je hebt en wat de 'aanbieding' is. En zoals terrestrial zegt bellen met 1200 afdeling retentie en je verhaal voorleggen en kijken wat er mogelijk is.
 

DirkLui

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Berichten
616
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Een paar losse opmerkingen. U kunt met de klantenservice bellen en vragen wat mogelijk is en wat niet. Een mail zegt ook niet alles.
En U bepaalt als klant wat U afneemt, maar Ziggo bepaalt wat er af te nemen is. En soms wijzigen produkten en kunt U iets niet meer afnemen. En het is Uw volle recht om bij een tarief verhoging op te zeggen, daarvoor hoeft U echt geen lelijke posts op social media te doen. En met de laatste zin hoop ik dat U uw hart gelucht heeft.
En ondanks dat andere providers beweren dat zij de beste zijn is die bewering alleen geldig tot vlak na de aanmelding als klant. Daarna heeft iedere provider dezelfde soort problemen. Maar daar gaat U nu ook achter komen denk ik.
 

casperd

Product Tester
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
1.856
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Wat had je precies (en sinds wanneer) en wat is je nieuwe abonnement?
 

DonvanVliet

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2005
Berichten
149
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Welcome to the club.
 

marans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Berichten
985
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
opnemen kan altijd als je dat wilt. eventueel ongecodeerd met een eigen ontvanger.
hier liever in sd met doorspoelen van reclame, dan live kijken in HD met reclame.