zombie_1109
Forum Gebruiker
- Berichten
- 107
Goed...lang verhaal kort...tijdstip van afboeken laten aanpassen, incasso datum wanneer het mij uitkomt...nu zien hoe lang dat goed gaat!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vinden je huisbaas/hypotheekverstrekker, krant, omroep, zorgverzekeraar, sportclub etc ook dat 'het zo hoort'?Nu betaal ik zelf de factuur over Maart half Maart, zoals het hoort!
Hypotheek is bij mij achteraf, is nooit anders geweest op laatste werkdag van Maart betaal ik de termijn van Maart. Ook mijn Mobiel is achteraf. Vandaag factuur over Februari ontvangenVinden je huisbaas/hypotheekverstrekker, krant, omroep, zorgverzekeraar, sportclub etc ook dat 'het zo hoort'?
Die van mij willen echt allemaal dat ik vooruitbetaal...
Over asociaal gesproken, ook de toon van de herinnering is erg onbeschoft "Regelt u het vandaag nog?!"Ik ben al een geruime tijd klant van zowel Vodafone en Ziggo ( fUPC). Jaren geleden begonnen ze met incasso rond de 25e en dat werd naarmate de jaren vorderden elke keer vervroegd. Dit bij Vodafone en Ziggo. Op een bepaald moment werd zelfs in 1 loontijdvak 2 keer afgeschreven. Sinds die tijd weiger ik de incasso en betaal handmatig Ja ik krijg herinneringen maar betaal altijd rond de 25e en voor de rest nooit problemen mee gehad. Het trucje van het steeds meer vervroegen van de incassodatum is iets wat meer grote bedrijven doen. Mijn inziens niet netjes en zelfs asociaal. Maar ja, als je geld op een eerder tijdstip kan binnenharken is dat natuurlijk altijd lekker. Niet voor ons dan uiteraard.