• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Ongevraagd automatische incasso

Topicstarter
Topicstarter
G

Ger5

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2020
Berichten
11
Vandaag weer eens gebeld waarom mijn ziggo nog niet aangepast is. Maar antwoord blijft zinloos is weer een case aangemaakt. Ik hoor dit voor de 6 of 7 keer. Eigenlijk heb ik het idee dat ik niet echt serieus genomen wordt.
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
516
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Niet afvragen waarom, krijg je toch geen eenduidig antwoord op. Beter is t om duidelijk aan te geven dat je wil betalen via online akkoorderen of iDeal. Dat moeten ze in t systeem wijzigen ipv doorzetten naar een casenummer. Werkt stukken beter en is ook begrijpelijk voor dat domme klantenservicevolk.
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
841
Gebied
fZiggo
Droevig... dit zou je dus zelf kunnen aanpassen ?


iDEAL
Betaal snel en handig via iDEAL. Op een werkdag voor 16.00 uur, verwerkt je bank de betaling dezelfde werkdag nog.
Hoe werkt het?
  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Klik bij Status op de knop iDEAL betalen en volg de stappen.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

Ger5

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2020
Berichten
11
volgens mij is dit Ideal ik krijg een mailtje en betaald.Zo deed ik dat al jaren

Betaalmethode

iDEAL/handmatige betaling
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.450
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ideaal toch, dat Ideal? ;)
 

Butanez

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2012
Berichten
88
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij mij het zelfde, ondanks de toezegging van de hd dat de automatische incasso wordt teruggezet staat in mijn ziggo nog steeds bij betaalmethode automatische incasso. Vorige maand laten storneren, je krijgt dan een mail dat de incasso is mislukt en je via een link via IDEAL kunt betalen, wat ik ook gedaan heb. Ik zal morgen de hd weer eens bellen en vragen hoeveel jaar ze dit nog denken vol te houden.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

Ger5

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2020
Berichten
11
Ze zeggen storing, ik vind dat een mailtje of een bericht en een excuus wel op zijn plaats had geweest.