Onduidelijkheid firmware Connect Box (Compal)

Hier ook de update binnen, mijn kritiek van 2 jaar geleden als TS'er dat het wel netjes zou zijn indien Ziggo zo'n update als informatie doorgeeft, is helaas niet ter harte genomen ondanks de toenmalige toezegging op dit punt van Webcare Ziggo (toen waren ze overigens nog wel actief op het openbare forum):(
CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH
Hardware versie: 5.01
 
Laatst bewerkt:
Hier ook nog de oude versie: CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4m1-GA-NOSH
En zijn er nog verschillen merkbaar tussen de oude en de nieuwe firmware ? Andere functionaliteit of features toegevoegd ? Oude bugs opgelost ?
 
Hardware versie:5.01
Software versie:CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4m1-GA-NOSH

Erg divers
 
Hier ook de update binnen, mijn kritiek van 2 jaar geleden als TS'er dat het wel netjes zou zijn indien Ziggo zo'n update als informatie doorgeeft, is helaas niet ter harte genomen ondanks de toenmalige toezegging op dit punt van Webcare Ziggo (toen waren ze overigens nog wel actief op het openbare forum):(
CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH
Hardware versie: 5.01

We zijn er nog, Zeeburgia :-) Sorry voor de afwezigheid, waar nodig proberen we te reageren. Je mag ons hier ook altijd even een privéberichtje sturen.

Wat betreft de firmware: Er is inderdaad een uitrol bezig op dit moment. Dit gebeurt in fases, dus het is goed mogelijk dat velen hier nog op de vorige firmware zitten. Het voornaamste verschil zit hem bij de wifi-verbinding. Zodra de 2.4Ghz binnen bereik is op een apparaat, verbindt hij daarmee, maar zal hij daar ook vaak op blijven, ondanks dat 5Ghz inmiddels ook binnen bereik is (en stabieler werkt). Met de nieuwe firmware zal het apparaat sneller schakelen op de 5Ghz zodra deze ook een goede verbinding kan verzorgen.
 
@Webcare Ziggo

Dank voor de toelichting over de nieuwe firmware.
Dat de uitrol gefaseerd plaatsvindt, was mij wel duidelijk.
 
Sinds de nieuwe update staat mijn modem log vol met dit soort Illegal meldingen. Nu heb ik een storing gehad in de omgeving die net volgens een sms net om 18:51 uur opgelost is maar toch vraag ik me af wat ik hier mee moet?


07-05-2019 19:17:14noticeIllegal - Dropped INPUT packet: SRC=93.184.220.29 MAC=00:14:F1:E8:78:D9;CM-MAC=ac:22:05:0d:e7:43;CMTS-MAC=00:14:f1:e8:78:7a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07-05-2019 19:16:47noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.143];CM-MAC=ac:22:05:0d:e7:43;CMTS-MAC=00:14:f1:e8:78:7a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07-05-2019 19:16:07noticeIllegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.114.75.79 MAC=00:14:F1:E8:78:D9;CM-MAC=ac:22:05:0d:e7:43;CMTS-MAC=00:14:f1:e8:78:7a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07-05-2019 17:00:50criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:0d:e7:43;CMTS-MAC=00:14:f1:e8:78:7a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07-05-2019 16:41:53noticeIllegal - Dropped INPUT packet: SRC=185.53.88.157 MAC=00:14:F1:E8:78:D9;CM-MAC=ac:22:05:0d:e7:43;CMTS-MAC=00:14:f1:e8:78:7a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07-05-2019 13:06:28criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:0d:e7:43;CMTS-MAC=00:14:f1:e8:78:7a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
 
Laatst bewerkt:
Internet, Bellen, Digitale TV, Kabel TV


Door een storing heb je mogelijk tijdelijk geen gebruik kunnen maken van je dienst(en) van Ziggo. Deze storing is inmiddels opgelost. Werkt je internetverbinding of digitale tv nog niet? Haal dan je modem (en eventueel je router) en mediabox voor minimaal een minuut van de stroom. Dit zal in veel gevallen je probleem oplossen.

Status
Opgelost
Bekend sinds
Dinsdag 7 mei om 06:52

Opgelost sinds
Dinsdag 7 mei om 18:51
 
Terug
Bovenaan