• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

onderbreking tijdens uitzending ziggo sport zondag F 1 Belgie


BartSchmitt

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2018
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dit is al vaker gebeurt, onderbreking en op zwart gaan tijdens de race F1 afgelopen zondag, na een minute of 15 met de mededeling dat u het account en wachtwoord moet produceren.
Bedankt Ziggo. Zo maak je nog eens vrienden !!!

Dit is dus herhaaldelijk , 3 keer, gebeurt met Ziggo Go op mijn tablet Surface Pro Windows 10.
Maar wel elke keer gedurende F1 races.
De app herhaaldelijk opnieuw geïnstalleerd en geüpdatet
Maar afgelopen zondag was het weer zover.
Als dat nu ook met andere zenders zou gebeuren oké. Maar dat gaat altijd prima , dus niet met Ziggo Sport F1.
Daar is de pijn !
Ik ben via UPC al tijdje met Ziggo sinds die fusie.

gr .Bart Schmitt
 
Laatst bewerkt:

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.488
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Keek je via een app of gewoon via de tv?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
456
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb ik ook gehad. Was via de app.
Ik kreeg eerst dezelfde mededeling als TS en na de stream opnieuw te hebben opgestart nog enkele keren de mededeling dat ik geabonneerd moest zijn om te kunnen kijken.
Eerste keer dat ik zoiets meemaakte. Zal wel een hiccupje geweest zijn.
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
750
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb de race op de TV gekeken en heb geen onderbreking gehad. App niet aangehad
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
948
Dit is al vaker gebeurt, onderbreking en op zwart gaan tijdens de race F1 afgelopen zondag, na een minute of 15 met de mededeling dat u het account en wachtwoord moet produceren.
Bedankt Ziggo. Zo maak je nog eens vrienden !!!
Hoi Bart,

Balen dat je vaker problemen hebt met de Ziggo Go app. Kun je mij een privébericht sturen met een korte omschrijving van het probleem en je postcode en huisnummer? Dan pak ik het verder met je op.

Groet,
Kim van Ziggo