Onbeschofte klantenservice

Bij mij heet het "Int. Complete en TV Complete Next" op mijn factuur. Is dat weer een variant?
In Mijn Ziggo staat dat niet direct zo genoemd. Alleen op de factuur. Als ik eerlijk ben is die info allemaal warrig, nog steeds na al die jaren. Ik snap nu wel de posts van de topicstarter.
 
Misschien heb jij anders niks te doen als dit soort onzin te plaatsen , ik ben in elk geval niet 24/7 op dit soort platforms aanwezig, graag je vooroordelen voor je zelf houden.

het tweede pakket (abonnement) ik bedoel dat ik niet het hoogste abonnement van Ziggo heb, dit is nu het enige abonnement waar de mediabox next bij geleverd is , in het begin was deze box nog bij mijn tweede abonnement verkrijgbaar.
kijk dat maakt het wel duidelijker. Ik heb ook vanaf het begin internet compleet met TV compleet Next staat op de factuur. Dat was in het begin mogelijk idd. Waar het bij jou mis is gegaan blijft raar zou gewoon webcare hier of op de Ziggo Community benaderen of nog eens bellen want legio mensen hebben deze combinatie namelijk. Neem aan dat je niet al weken zonder TV zit?
 
Het ligt/lag gewoon aan de software van Ziggo @ArentAlbert. De software had je abonnement automatisch gestopt omdat bij jouw abonnement "TV compleet" stond en de software verwacht dan dat iemand de Mediabox XL of andere box heeft, maar niet de NEXT. Had er bij je abonnement "TV compleet Next" gestaan, dan was er niets aan de hand geweest.

Ziggo moet dit gewoon handmatig veranderen en er "TV compleet Next" van maken. Dat dit 3 dagen duurt is natuurlijk heel vervelend, maar blijkbaar wel de enige mogelijkheid (box zal wel via India opnieuw geactiveerd moeten worden denk ik).

Dus, ik weet niet of je nog steeds zonder werkende Next zit, maar ik zou toch maar opnieuw bellen en ze die 3 dagen geven om de boel in orde te maken.

Of @Webcare Ziggo moet het voor je regelen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb jij anders niks te doen als dit soort onzin te plaatsen , ik ben in elk geval niet 24/7 op dit soort platforms aanwezig, graag je vooroordelen voor je zelf houden.
Tja , 25 juni plaats je jouw bericht en dan bijna 3 weken geen reactie van jouw kant. Dat geeft te denken en is geen vooroordeel. Gelukkig heb ik geen lange tenen ..
 
Terug
Bovenaan