On demand werkt maar even, start dan weer op met begin scherm ( fout code iTV 135 )

Gandor

Forum Gebruiker
Berichten
3
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste forumleden, na jaren goed gewerkt te hebben kan ik op een van mijn Samsung TV,s heel lastig On demand gebruiken.
Het start scherm start goed op, ik kan een film selecteren of een programma gemist en als het dan gaat afspelen, wordt het tv scherm na circa 20 sec zwart, krijg heel soms de fout melding iTV-135 ( niet bij Ziggo te vinden ) en krijg weer het start scherm. druk druk dan op verder kijken en herhaald het weer, en weer en weer tot het vast loopt en de TV on demand niet meer te bedienen is en de 230 volt stekker er een keer uit en opnieuw in moet,....

Ziggo heeft geen idee, Ci module is al vervangen, patchkabels tussen router en tv, software TV gereset, laatste update,s heeft allemaal geen positief effect...

Wie kan en wil mij helpen ??
alvast dank, groet John.
 
wil niet werken, is helaas niet de oplossing... nog iemand meer een tip of goed idee ?
 
Laatst bewerkt:
Update,s TV doet ie automatisch ( geeft alleen aan dat de laatste software geactiveerd is ) en woonplaats is Oss 5373
 
Terug
Bovenaan