Naar aanleiding van de mail d.d. 20-04-2021 van Ziggo, met Over enkele dagen stopt het analoge radiosignaal via de kabel, ben ik deze aanwijzingen Schakel nu naar een alternatief gaan uitvoeren, maar helaas het werkt dus niet.
Nu heb ik een Humax 5300CL kastje en een Böse 1-2-3 installatie.
Volgens de beschrijving kan je deze samen koppelen via een optischekabel (SPDIF). Dus deze besteld via een speciaal zaak maar helaas.
Diversen keren met de Klantenservice van Ziggo contact gehad en helaas steeds andere adviezen zonder het goede resultaat.
Nu heb ik een POA Verdeler 3 zitten en één advies was om deze te vervangen door de POA verdeler 1.
Deze is netjes opgestuurd met twee nieuwe kabels, maar nu is mijn Modem niet meer aan te sluiten. Hier zit een kabeltje tussen met een heel dun draadje in het midden.
Ook krijg je mails terug van Ziggo met: Kijk, dit hebben we zojuist besproken. Maar helaas er staat dus NIETS in deze mail.
M.a.w. ik ben nu drie weken verder met enorm veel frustratie/ ergernis en kan nog steeds geen radio luisteren.
Het is niet erg dat Ziggo stopt met de analoge signalen te zenden via de kabel maar ze zadelen hun klanten wel op met een hoop ellende.
Nu ben ik 64, maar ken genoeg mensen om me heen die jonger, maar zeker ouder zijn die zich ook enorm storen aan deze wijze van Ziggo
Nu heb ik een Humax 5300CL kastje en een Böse 1-2-3 installatie.
Volgens de beschrijving kan je deze samen koppelen via een optischekabel (SPDIF). Dus deze besteld via een speciaal zaak maar helaas.
Diversen keren met de Klantenservice van Ziggo contact gehad en helaas steeds andere adviezen zonder het goede resultaat.
Nu heb ik een POA Verdeler 3 zitten en één advies was om deze te vervangen door de POA verdeler 1.
Deze is netjes opgestuurd met twee nieuwe kabels, maar nu is mijn Modem niet meer aan te sluiten. Hier zit een kabeltje tussen met een heel dun draadje in het midden.
Ook krijg je mails terug van Ziggo met: Kijk, dit hebben we zojuist besproken. Maar helaas er staat dus NIETS in deze mail.
M.a.w. ik ben nu drie weken verder met enorm veel frustratie/ ergernis en kan nog steeds geen radio luisteren.
Het is niet erg dat Ziggo stopt met de analoge signalen te zenden via de kabel maar ze zadelen hun klanten wel op met een hoop ellende.
Nu ben ik 64, maar ken genoeg mensen om me heen die jonger, maar zeker ouder zijn die zich ook enorm storen aan deze wijze van Ziggo