• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Nummerherkenning


Status
Niet open voor verdere reacties.

hts

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2010
Berichten
2
Tot mijn verrassing meldde de contactpersonen die ik vandaag belde dat "ik als ANONIEM bij hen binnenkwam". Nader onderzoek in mijn Instellingen leerde dat de nummerherkenning aan stond.
Dus 1200 gebeld die de instellingen bij de provider aan en uit heeft gedaan, waarna het probleem was opgelost.
Gewoon dus weer een tevreden Ziggo mobiel gebruiker.
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
1.067
Gebied
fZiggo
vraagje aan jou HTS,

heb je recent of maanden geleden eens een melding gedaan/ laten doen bij het "bel-me-niet register"?

dit is mij ook overkomen, en heb zelf nooit iets aan/uitgeschakeld.
helpdesk ziggo heeft dit opgelost zoals bij jou.


berrie.
 
Topicstarter
Topicstarter
H

hts

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2010
Berichten
2
Nee, geen melding bij dat register gedaan, begreep ook niet hoe het is gekomen, maar in deze digitale wereld moet je vooral (niet altijd) nooit (nou ja) vragen hoe kwam het, als het maar is opgelost. :)
 

Ien ter Net

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2014
Berichten
16
Tot mijn verrassing meldde de contactpersonen die ik vandaag belde dat "ik als ANONIEM bij hen binnenkwam". Nader onderzoek in mijn Instellingen leerde dat de nummerherkenning aan stond.
Dus 1200 gebeld die de instellingen bij de provider aan en uit heeft gedaan, waarna het probleem was opgelost.
Gewoon dus weer een tevreden ziggo mobiel gebruiker.
Hoop wel dat je expliciet aangegeven hebt dat je niet in de telefoongids wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.