Nummer aub weer zichtbaar maken

Ja, het is waar wat je zegt. De enige beperking is dat ze dat zelf niet kan instellen. Maar ik realiseer me dat het wel kan als iemand anders met internet het voor haar doet met haar abonnee gegevens. Wat zij daaraan heeft buiten beschouwing gelaten.
 
Ja, het is waar wat je zegt. De enige beperking is dat ze dat zelf niet kan instellen. Maar ik realiseer me dat het wel kan als iemand anders met internet het voor haar doet met haar abonnee gegevens. Wat zij daaraan heeft buiten beschouwing gelaten.
Kan niet, laat dan maar zien hoe
 
De discussie ging er volgens mij om of TS toegang heeft tot MijnZiggo en vervolgens of het zichtbaar maken van een nummer kan via Mijn Ziggo. Aangezien het wel/niet zichtbaar maken van een nummer niet (meer) via MijnZiggo gaat, is het niet zo relevant of TS toegang heeft tot MijnZiggo.
Een ieder met internet toegang (en toegang tot de telefoon in kwestie voor het ontvangen van de verificatiecode) lijkt via https://mijnnummervermelding.nl/ de nummer vermelding in te kunnen stellen.
 
https://mijnnummervermelding.nl/ de nummer vermelding in te kunnen stellen.
nee is alleen hoe je vermeld word in telefoongids
Schermafdruk 2021-03-01 12.13.20.png
 
Waarschijnlijk heeft ze dit ooit besteld via de servicedesk: https://www.ziggo.nl/bellen/vast-bellen
In principe kun je dan ook gebruik maken van ZiggoGo. Alleen moet je ergens anders je internet vandaan halen lijkt me.

Of dat aangesloten wordt op een mediabox of een modem weet ik niet. Denk gewoon een modem waar gewoon internet niet actief op is of max 1 Mb.
 
Laatst bewerkt:
Ik, Antje, BEN de hulp van mevr en zij heeft en wil geen computer of smartphone.
De TV en haar vaste telefoon aansluiting zijn van Ziggo.
Ik KAN waarschijnlijk wel een account voor haar aanmaken bij mijnZiggo maar ik wil dat niet.
Want dan krijg ik ook voortaan alle digitale post van haar binnen.
EN, het is toch belachelijk dat 'mijnZiggo' de enige manier is om zoiets op te lossen?

Ik ga het proberen via @Webcare Ziggo.

Bedankt voor jullie reacties!
 
Via "Mijn ziggo" kan het ook niet meer. Die optie is gewoon weg daar zoals eerder hier gemeld is. Dus @Webcare Ziggo lijkt me de juiste optie.

Mocht die telefoon op een modem zijn aangesloten, dan moet je die mevrouw wel dat modem even laten herstarten (of even stekker eruit van modem) anders heb je kans dat de verandering niet actief wordt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan