• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Nummer aub weer zichtbaar maken

Antje

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2021
Berichten
2
Ik kom bij een mevrouw van 73 jaar om haar te helpen met diverse zaken. Nu heeft zij ruim 20 jaar een geheim telefoon nummer. Toen bewust voor gekozen. Nu wil ze graag dat haar telefoonnummer zichtbaar wordt voor iedereen, dus stoppen met het geheime nummer.

Ik heb in totaal 4 keer gebeld met de klanten service van Ziggo en ruim 2 uur aan de telefoon gehangen met "momentje ik moet het even nakijken, momentje ik moet iets navragen, momentje hier momentje daar, mevrouw het komt nu echt helemaal goed. Ik heb ook een formulier gedowdload en opgestuurd per post. Nooit iets van gehoord.

Gisteren, 27-02 weer gebeld en de belofte: mevrouw wat vervelend voor u allemaal, ik begrijp dat uw geduld op is, het is nu echt geregeld maar u moet 24 uur wachten voordat uw nummer zichtbaar in beeld komt bij degene die u belt. Dus geen privénummer meer maar u eigen telefoonnummer komt in beeld.

Vandaag 28-02 om half 4 waren de 24 uur voorbij. De mevrouw, waar ik dit voor regel, belde mij met de vraag "En.... zie je nu mijn nummer?"
Maar helaas ik zag nog steeds "privenummer" staan.

Toen is de 72 jarige mevr zelf gaan bellen naar de klantenservice. Zij kreeg te horen dat de stekker 10 minuten uit het stopcontact moest en daarna het toestel resetten.
Ik mocht weer komen opdraven :sad: want dit kan deze mevr niet zelf.

Twee maal gedaan wat er gevraagd werd, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Mevr heeft nog steeds een geheim nummer.
Mevr heeft geen internet, dus geen mijn Ziggo en dat wil ze ook niet. Ja, die mensen bestaan nog.

Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
 

J.Vos

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2021
Berichten
4
Beste Antje, je nummer zichtbaar maken, kan door naar mijn Ziggo te gaan daar staat telefonie. Daar kan je hulp het veranderen. Naar zichtbaar maken.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.713
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC

@freeewillie,​

Volgens mij wel, net gekeken :) , maar de persoon waar het om gaat heeft hier weinig aan, want er werd gemeld dat ze geen internet heeft. Iemand anders zou dit dan voor haar moeten doen. echter kan dat wel? ? ?. Ik stel me voor van niet, want dan zou iedere idioot haar of wie anders dan ook een loer kunnen draaien.
 

J.Vos

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2021
Berichten
4
Antje bij Johnny54 lees ik nu dat Mvr geen ziggo heeft maar hoe komt dan de telefoon bij haar binnen?
Als ze geen Ziggo heeft hoe dan?
 

michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.635
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik lees nergens dat ze geen Ziggo zou hebben. Geen internet van Ziggo maar blijkbaar wel telefonie (en tv naar ik aanneem).
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.713
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Kwestie van goed lezen, er stond dat ze geen "Mijn Ziggo heeft", doordat ze geen internet heeft. Dat sluit de andere diensten van Ziggo niet uit.