Nummer achterhalen van beller, zijn er nog opties?

e2e4

Forum Gebruiker
Berichten
1
Heb nog steeds de oude Gigaset 5010. Zo'n ding zonder nr. weergave van de beller of terugbel-functie.

Nu kreeg ik een (heel belangrijk) telefoontje, eindigend met: "ik bel je straks weer, geef je dan gelijk mijn nummer".
Nou, dat gebeurde dus niet. Super vervelend.

Is er nog een mogelijkheid om dat nummer te achterhalen?
 
als hij met een beschermde nummer belt kan je het nummer niet achterhalen.
En ook dan niet opvraagbaar bij je provider
 
Ziggo kan het opzoeken, maar ik verwacht niet dat ze het zullen doen. Ook niet tegen betaling omdat ze er niet op ingericht zijn.

Zelf heb ik VoIP bij een externe partij. Daar kan ik inloggen en alle in- en uitgaande gesprekken uit het log bekijken. En ik zoek inderdaad wel eens het nummer van een beller op, gewoon omdat dit gemakkelijker gaat dan in mijn toestel zelf.
 
Misschien kun je het in de log van je modem zien? En Is er niet 1 of andere code om het laatste nummer terug te bellen?

Verder waarom niet gewoon de telefoon vervangen voor een model die wel nummerweergave heeft, is tientjes werk.
 
Schermafdruk 2020-09-08 13.27.20.png
 
Waarom hoor ik niemand noemen, dat je kan afwachten tot je rekening/specificatie (PDF) in je Ziggo overzicht verschijnt. Daar kon je , althans vroeger, al de nrs zien die jou hadden gebeld evenals de nrs die jij zelf had gebeld. Enige wat je moet doen is de datum en tijd onthouden. Dit werkt voor verborgen nrs niet.
 
Laatst bewerkt:
Waarom hoor ik niemand noemen, dat je kan afwachten tot je rekening/specificatie (PDF) in je Ziggo overzicht verschijnt. Daar kon je , althans vroeger, al de nrs zien die jou hadden gebeld evenals de nrs die jij zelf had gebeld. Enige wat je moet doen is de datum en tijd onthouden. Dit werkt voor verborgen nrs niet.

Helaas … Op de factuur staan alleen maar de nummers die je zelf gebeld hebt (want die gesprekken moet je immers betalen), niet de nummers die jou hebben opgebeld (want die hoef je niet te betalen) !
 
Ok, dan zit ik fout. En fijn he, dat alles om geld draait, en de service geen steek verder gaat.
 
Waarom hoor ik niemand noemen, dat je kan afwachten tot je rekening/specificatie (PDFDaar kon je , althans vroeger, al de nrs zien die jou hadden gebeld evenals de nrs die jij zelf had gebeld.

Dat “vroeger“, wanneer was dat?
Ik heb bij de PTT/KPN gezeten van 1983-2005 en bij UPC/Ziggo van 2005 en ik heb nog nooit inkomende gesprekken op mijn facturen gezien?
Of kon dit bij het oude Ziggo (en de voorlopers) dan wel?
 
Terug
Bovenaan