NPO app start niet door

Jos vK

Forum Gebruiker
Berichten
3
Als ik de NPO app aanklik, dan krijg ik de titel NPO Plus te zien, maar daarna start de app niet door. De service afdeling van Ziggo vertelt mij dat dit niet hun verantwoordelijkheid is, maar die van de TV-producent Sony. Dat lijkt mij onzin. Het heeft bovendien al een keer gewerkt enkele weken geleden. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
 
Heb je het nu over de app op de Next (kanaal 153), of andere mediabox?
Of heb je het over een app op je (Sony) TV?

In het eerste geval moet Ziggo jou kunnen helpen.
In het tweede geval moet je bij leverencier/producent van de TV zijn.
 
Ik heb het over de app op de Next, maar Ziggo verwijst mij naar mijn tv producent Sony.
 
In het menu Instellingen > Diagnostiek is alles goed?
Mediabox al een keer van het stroom gehaald en helemaal opnieuw opgestart?
Als laatste kun je proberen om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
 
software updaten in je sony via het menu. vorige week nog 1 zelfde geval gehad. ( tv wel op internet aansluiten wifi of lan.)
 
Terug
Bovenaan