• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

NPO app start niet door

Vraag

Jos vK

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2021
Berichten
3
Als ik de NPO app aanklik, dan krijg ik de titel NPO Plus te zien, maar daarna start de app niet door. De service afdeling van Ziggo vertelt mij dat dit niet hun verantwoordelijkheid is, maar die van de TV-producent Sony. Dat lijkt mij onzin. Het heeft bovendien al een keer gewerkt enkele weken geleden. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
 
Oplossing
In het menu Instellingen > Diagnostiek is alles goed?
Mediabox al een keer van het stroom gehaald en helemaal opnieuw opgestart?
Als laatste kun je proberen om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.723
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb je het nu over de app op de Next (kanaal 153), of andere mediabox?
Of heb je het over een app op je (Sony) TV?

In het eerste geval moet Ziggo jou kunnen helpen.
In het tweede geval moet je bij leverencier/producent van de TV zijn.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.772
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
In het menu Instellingen > Diagnostiek is alles goed?
Mediabox al een keer van het stroom gehaald en helemaal opnieuw opgestart?
Als laatste kun je proberen om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
 
Oplossing

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
1.155
Gebied
fZiggo
software updaten in je sony via het menu. vorige week nog 1 zelfde geval gehad. ( tv wel op internet aansluiten wifi of lan.)