Npo 1, 2 en 3 doen het al 2 dagen niet meer

Je geeft niet aan wat opnieuw instellen en resetten inhoudt. Ben je daarna ook nog naar zender 800 gegaan? Doen alle andere zenders het wel?
 
Online de smartcard en horizonbox opnieuw ingesteld, naar pagina 800 geweest. Modem gereset. Nieuwe hirschmann koka kabels geprobeerd. Dit alles geprobeerd en nog steeds geen 1,2 en 3.
 
Als het bij die kennis ook nog zo is en alle andere zenders (met name ook de andere HD zenders) behalve 1, 2 en 3 doen het niet dan lijkt het mij tijd voor de technische dienst. Probeer door de 1ste lijns heldesk heen te komen bij Ziggo en een technisch persoon dit probleem voor te leggen. Dan lijkt het mij ook een frequentieprobleem.

Je zou nog even bij wat buren aan kunnen bellen om te vragen of die hetzelfde hebben (lijkt me dat er wel meer mensen Ziggo zullen hebben in de buurt). Hoe meer je er hebt met problemen, hoe makkelijker je door de 1ste lijns helpdesk heenkomt (geen vragen van heeft u dit of dat geprobeerd).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan