Noodkreet. Telefoon en TV werkt al dagen niet door fout Ziggo.

Bekijk zijn bericht van 00.09. Maar zulke discussies ben ik niet op uit. Wij gaan ook overwegen terug te gaan naar KPN
 
Ik vroeg het dan ook aan @piente :smiley:, maar inderdaad, nutteloze discussie, maar ik was wel nieuwsgierig naar het ‘waarom’.

Anyway, geen kwaad woord hoor over Ziggo, TV houden we bij Ziggo, maar in ons geval was het allemaal erg amateuristisch en dan vervolgens op mijn verzoek een ander modem sturen wat nog helemaal niet geschikt was voor telefonie, maar dat dan verzuimen te melden.

We hadden 2 problemen naast elkaar. Internetverbinding was niet stabiel en telefonie was niet actief te krijgen, dus de hele mikmak geannuleerd. Ziggo had echter ons nummer nog, maar KPN heeft ons een aantal dagen - op hun eigen initiatief en werd daar op een zondag over gebeld - een tijdelijk nummer gegeven. Was echt super geregeld allemaal.

Daarnaast heeft Ziggo de opzegtermijn niet teruggezet naar wat het was vóór ingaan van het nieuwe abonnement en de daarop volgende annulering binnen de herroepingstermijn. Als je daar dan over belt, schijnt men het niet te begrijpen. Dat laat ik dus maar even zo. Dat is mij de hartklachten niet waard :brullen:
 
@CreativeS ; Otto K schrijft "(wij zijn afhankelijk volgens Ziggo van onze technische dienst In India!!!) Het is hoe je het leest. Mij gaf het de indruk dat wij = Otto K er afhankelijk van is.

En @Otto K Pm is persoonlijke message of PB persoonlijk bericht
 
Nog even een advies voor @Otto K.

Vergeet niet om compensatie te vragen voor de diensten die je nu inmiddels alweer enkele dagen (Helaas) hebt moeten missen.
 
@CreativeS ; Otto K schrijft "(wij zijn afhankelijk volgens Ziggo van onze technische dienst In India!!!) Het is hoe je het leest. Mij gaf het de indruk dat wij = Otto K er afhankelijk van is.

Maar het is Ziggo die dat zegt, Ziggo is afhankelijk van India... en als Ziggo-kenner moet je wel weten dat veel Ziggo-taken in India uitgevoerd worden. Dat is al jaren zo... vandaar mijn verbazing. Je hebt weer wat geleerd :love:
 
Het leuke is, @CreativeS, dat ik de helpdesk van toentertijd UPC heb beveiligt. En er nu bij mij op ongeveer 1 kilometer afstand ook een helpdesk van Ziggo zich bevindt. Dan denk ik echt niet aan India.
 
Ooit een monteur thuis gehad @piente ? Die bellen niet om te checken naar hier,maar naar vage nummers int buitenland ;)
 
:police:

Ttitel aangepast en topic verplaats.
Hopelijk onderneemt Ziggo heel snel actie.
 
Meerdere monteurs gezien. En niet alleen bij mij thuis. Maar ook bij een goede vriend. Maar 1 die ooit heeft gebeld om een horizon te activeren. En dat was een monteur die 50 meter van mij vandaan woonde.
 
Terug
Bovenaan