Noodkreet. Telefoon en TV werkt al dagen niet door fout Ziggo.

Otto K.

Forum Gebruiker
Berichten
4
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Is het normaal dat sinds 20 augustus j.l. je vaste telefoonaansluiting niet werkt door een fout
van Ziggo?Vodafone en nu 30 augustus het nog steeds niet werkt (wij zijn afhankelijk volgens Ziggo
van onze technische dienst In India!!!)
 
Weer zo iemand die denkt dat dit forum van Ziggo is, maar dat is niet zo. "Het grootste onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum van Nederland"

En of het normaal is kunnen wij zo toch niet oordelen want je geeft volstrekt geen informatie, behalve dat de telefoon aansluiting niet werkt.
 
Hoe meer de helpdesk klaagt in nl. En hoe meer de klant klaagt hoe beter misschien wel.
Dan stopt ziggo mogelijk outsourcing. En krijg je weer een nederlandse ondersteuning.
 
Allereerst ben ik geen zakelijke klant. Mijn ziggo abonnement is gewoon particulier. Dat ik deze klacht summier
omschreven heb is dat ik het uitgebreide verhaal al onder het kopje tv had omschreven. Foutje dit had ik hierbij moeten vertellen.
En het rare is dat ik dat verhaal van de tv niet zo snel kan terugvinden ook geplaatst met Noodkreet erboven. Ik heb nog nooit
op zo'n forum gezeten of via facebook berichten gestuurd. Ik ben nog van de oude garde (1941) en wat Piente suggereert stuur een pm
aan @ Webcare Ziggote sturen daarvan weet ik niet wat dat betekent. Ik ga het uitgebreide verhaal nog een keer onder TV plaatsen want wij kunnen
alleen nog maar ned. 123, wat regionale zenders, cnn en bbc worldnews kijken sinds 23 augustus omdat er in eerste instantie een
monteur ingepland was voor 27 augustus om het nieuwe next kastje + wat achteraf bleek nieuw modem (was in de Vodafone winkel niet
aan ons verteld) te installeren. Wij waren na het debacle met de telefoon (wij hadden alleen gevraagd om in ons abonnement onbeperkt bellen van € 11.95 om te zetten naar vast bellen maar dit is dus totale opzegging geworden) ziggo zo zat dat wij de monteur hadden afgezegd en ziggo toch ons oude horizon kastje en het oude modem hebben gedeactiveerd op 23 augustus. 2 keer per dag bellen
naar 1200 sinds 20 augustus. Ieder keer andere medewerker ander call center de een weet voor de ander niet wat men doet. Er zijn een paar medewerkers geweest die hebben toe gegeven dat er fouten zijn gemaakt maar zij zijn dus allemaal afhankelijk van de technische dienst in india!!!!. Er ligt al een aangetekende brief klaar voor de ceo van ziggo J. Hoencamp. Zelfs dit verhaal typen kost veel moeite want ook wifi werkt op halve kracht. Het is dus vandaag 31 augustus nog geen telefoon (vaste lijn) en geen behoorlijke tv, ziggo overtreed ook nog eens de wet volgens ons
Ziggo moet binnen 72 uur weer aansluiten als de klant iets vraagt (wij hebben niks fout gedaan) Radeloos word je er van.
Otto K.
 
Dan moet ik je toch telleurstellen, als je kijkt naar je aantal berichten staat dan inmiddels op 2, dus hetgeen wat je onder dat kopje tv had getikt is helaas nooit op het forum geplaatst. Ik denk je dat bent vergeten te drukken op het knopje plaats reactie.

'Dus als ik het goed begrijp ben je naar een Vodafone winkel gegaan om je onbeperkt bellen er uit te gooien en hebben ze je zonder dat je dat besefte een volledig nieuw abonnement aangesmeerd. (wellicht met korting?) Vervolgens heb jij een ingeplande monteur afgezegd, dat had je nooit moeten doen en is er meerdere malen contact geweest met Ziggo. Maar is er nog niks gebeurd en afgezien van je internet verbinding werkt er niks.

Aangetekende brieven aan de CEO zijn weggegooid geld. Je had sowieso niet naar de winkel hoeven te gaan, want je kunt inloggen op de Ziggo website en zo het onbeperkt bellen (wat een extra optie is) opzeggen. Als dat niet lukt had je Ziggo beter kunnen bellen denk ik. Dat is ook geen garantie dat het goed gaat maar die winkels zijn er voornamelijk om mensen een nieuw abonnement te verkopen.

Er zijn wel mensen van Ziggo die zo nu en dan een keer meelezen op dit forum, bekend onder de naam Webcare Ziggo en daar kun je een Persoonlijk bericht (personal messege = PM) naar sturen om je probleem onder de aandacht te krijgen.
 
Ter aanvulling: een PM sturen doe je door op @Webcare Ziggo te klikken en dan op "start prive conversatie" te klikken.

Vermeld in ieder geval postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van je IBAN in je bericht en geef een duidelijke omschrijving van het probleem.
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb gezien dat je als je iets via Webcare Ziggo wil vragen je via twitter, facebook instagram
moet gaan. Ben nog nooit op zulke media's actief geweest . Ga ik ook niet doen.
 
...en zo te merken ben je een zakelijke klant.

Ik ben nieuwsgierig... wat gaf jou deze indruk? Ik heb zijn bericht meerdere keren gelezen... nee, ik zie het niet.

Ik hoop echter dat het probleem snel opgelost wordt. Wij hebben ook eens 10 dagen zonder telefonie gezeten. Ik heb toen internet en telefonie maar weer ondergebracht bij KPN.
 
Terug
Bovenaan