No Ranging Response received - T3 time-out

Dank je voor je reactie! De splitter zit nu rechtstreeks in de aansluitdoos gestoken. Eerst ging er een kabel naar de splitter, vervolgens twee kabels naar tv en naar connect box.

Ik heb 3 nieuwe screenshots toegevoegd. De downstream errors (fouten voor RS) zijn er nog steeds veel (vooral kanaal 2).
Upstream waarden laten geen fouten zien.

Mijn inziens heb je op kanaal 2 duidelijk meer Pre Reed Solomon (RS) errors, maar dat zijn er zoals ik het begrepen heb, nog altijd helemaal niet veel. Ik las laatst over een gelijk soort probleem en die persoon had Pre RS errors in de miljoenen lopen, maar dat vormde geen probleem..

Nu heb ik zelf miljarden Pre RS errors, en ook dat vormt niet het probleem, want uiteindelijk gaat het om de Post RS Errors. Dat zijn namelijk de errors die het modem zelf corrigeert. Die lopen bij mij zelfs na reset, binnen 72 uur op naar de duizenden. Stonden vorige week voor een reset (stroom minuten lang van modem halen) ergens in de miljoenen. Duidelijk zal zijn dat er nog altijd ergens Ruis veroorzaakt wordt, vooralsnog is niet duidelijk waar...
 
Mijn inziens heb je op kanaal 2 duidelijk meer Pre Reed Solomon (RS) errors, maar dat zijn er zoals ik het begrepen heb, nog altijd helemaal niet veel. Ik las laatst over een gelijk soort probleem en die persoon had Pre RS errors in de miljoenen lopen, maar dat vormde geen probleem..

Nu heb ik zelf miljarden Pre RS errors, en ook dat vormt niet het probleem, want uiteindelijk gaat het om de Post RS Errors. Dat zijn namelijk de errors die het modem zelf corrigeert. Die lopen bij mij zelfs na reset, binnen 72 uur op naar de duizenden. Stonden vorige week voor een reset (stroom minuten lang van modem halen) ergens in de miljoenen. Duidelijk zal zijn dat er nog altijd ergens Ruis veroorzaakt wordt, vooralsnog is niet duidelijk waar...
mocht je er voor openstaan kunnen we met je meekijken of we de oorzaak kunnen achterhalen
 
Terug
Bovenaan