• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Nieuwe software voor de Horizon box versie: 1-1-58.021.0_V 1.25_16777396


CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.663
Ziggo
Geen Producten
Nope. Alles opnieuw ingesteld. Opnieuw de software er op. Na de update van het stroom gehaald. Bekabeling doe ik niets meer mee, want die is natuurlijk 2 weken geleden door UPC vervangen. Verder werkt de box goed. Alleen die foutcode bij het opstarten (bij zowel [Normaal] als [Hoog]). Knullig.
 

Devil-Strike.net

Quality Member
Lid geworden
20 aug 2002
Berichten
15.780
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En dan nog raar kijken waarom bug topic niet goed bijgehouden word, ja word aangewerkt maar die bugs of persoonlijke problemen op hbox maakt het er niet makkelijker op om goed bijdetehouden.


Afijn, hier sinds update bekende hdmi melding 2040? als ik tv aanzet nadat hbox aaangezet is en melding dat verbinding weg is met upc netwerk, ook dit nooit gehad met andere updates.
 

CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.663
Ziggo
Geen Producten
Devil-Strike.net zei:
En dan nog raar kijken waarom bug topic niet goed bijgehouden word, ja word aangewerkt maar die bugs of persoonlijke problemen op hbox maakt het er niet makkelijker op om goed bijdetehouden.
Whahaha, werkelijk waar Devil. You've made my day. Ik zie niet in waarom mijn melding hier, jou tegen de borst zou moeten stoten. Staat toch verder los van al die bugmeldingen? Ik heb gewoon last van een storing en meld dat keurig op verzoek van de afdeling die met mij contact heeft opgenomen.

Overigens, als die opmerking (over dat "bugreporttopic") je toch zo dwars zit, had je het gelijk even moeten melden. Niet na dagen pas mee komen. Ik heb er verder niets meer over gehoord (buiten een algemeen geldend bericht), dus voel me dan ook niet meer geroepen om te helpen.
 

CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.663
Ziggo
Geen Producten
Ik reageer heel normaal en ja, ik was één van de personen die een opmerking maakte over dat topic dus zo vreemd is het niet. Meld gewoon dagelijks wat er gebeurt naar aanleiding van de nieuwe update.
 
Je e-mailadres zal niet zichtbaar zijn voor anderen. We gebruiken het alleen om dit bericht te kunnen bevestigen.