• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Nieuwe software voor de Horizon box versie: 1-1-58.021.0_V 1.25_16777396


bdegraaf

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
68
VIP gebruiker van het eerste uur van de HB.
Alle kabels en waardes zijn optimaal door UPC monteur bevonden.

Na laatste "grote" update ook hier nog meldingen:

- geen verbinding netwerk 6010 na opstarten
- geen on demand 8010
- geen apps, wel gespikkeld beeld wat blijft na keuze app.

Diep en diep triest deze BETA test over de rug van alle gebruikers.
 
K

-KJ-

Hoera, de box loopt na de alles-oplossende-geweldige-onovertroffen update nog maar 2 keer per dag volledig vast in plaats van 4x. :P

Morgen mijn oude vertrouwde mediabox maar eens terug gaan vragen wegens wanprestatie.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Dag 7. Leuk cadeautje gekregen... foutcode 2010. Ik snap niets van die willekeur.
 
K

-KJ-

-KJ- zei:
Hoera, de box loopt na de alles-oplossende-geweldige-onovertroffen update nog maar 2 keer per dag volledig vast in plaats van 4x. :P

Morgen mijn oude vertrouwde mediabox maar eens terug gaan vragen wegens wanprestatie.
Correctie: gisteravond in 4 uur tijd 6 vastlopers gehad!
 
D

Dave670

Creative Solution zei:
Dag 7. Leuk cadeautje gekregen... foutcode 2010. Ik snap niets van die willekeur.
Misschien wist je het nog niet maar dat is je kerstkado van UPC ;)
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Oh, maar ik krijg vandaag ook cadeaus. Dan hadden ze even moeten wachten tot morgen :)
 
D

Dave670

Dat kon niet Creative want dan moest de update van vorige week worden uitgesteld en dat kan natuurlijk niet.

Ons kerstkado van UPC is de regenboog bij Ondemand :-\
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
8.674
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
[gmod]Topic gesplitst. Graag alleen reacties die direct iets met de firmware-upgrade te maken hebben.[/gmod]
 

Jean

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2006
Berichten
764
René [Mr. Jinx] zei:
Topic gesplitst. Graag alleen reacties die direct iets met de firmware-upgrade te maken hebben.
René, mijn vermoeden is dat het juist wèl iets met de upgrade te maken heeft. Voorheen heb ik dit namelijk prima kunnen instellen , ook met de Horizon.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
8.674
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb je vraag verplaatst naar 'Horizon - Digitale TV'. Mochten er opeens meer mensen dit probleem tegenkomen dan kan het inderdaad met de update te maken hebben. Vooralsnog lijkt het een individueel probleem.