• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Nieuwe software voor de horizon box versie: 1-1-57.09.1a_V 1.25_16777393


robkalshoven

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2011
Berichten
153
sjefke007 zei:
Nu beschreef ik gewoon na veel ellende(plus voorgeschiedenis van upc dienste in het verleden)mijn problemen,wat wellicht zeer negatief over komt,maar goed dat hoef ik veder niet meer te verdedigen.
tis mijn bevinding en mening,en als je zo hier en daar leest ben ik niet de enige.
Trek het je niet aan man... Ik heb zelfs dreigementen via e-mail mogen ontvangen van mede forum genoten!
Het meest wonderbaarlijke op dit forum is ook dat 90% niets anders doet dan klagen over UPC en de absoluut voor 100% onkundige HD en dit dan weer recht wordt getrokken door de resterende 10% van de forum leden (welke hoogstwaarschijnlijk in het bezit zijn van UPC aandelen) en aanmerkingen hebben over je gedrag, terwijl de corpus delictum (de grote UPC) zich schuil houd en in alle toonaarden zwijgt!!!!!!
 

Robkro

Quality Member
Lid geworden
7 dec 2007
Berichten
6.262
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Dreigementen van mede forumleden zou ik melden aan de mod. Maar misschien gaan we nu offtopic.
 

sjefke007

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
128
das wel erg robkalshoven
maar zo ervaar ik het deels ook.

ontopic
daar ging mijn gedeelte juist over.
hoe sommige leden hier kunnen reageren op je,als of ze zich zelf aangevallen voelen.
En voor je het weet lezen mensen niet goed(ok wat bij mij niet altijd makkelijk is)
en ben je de onbeschofte vlerk van het forum,terwijl je het zo niet bedoeld,en mede door zulke persoonlijke opmerkinge wel neer gezet word.
En Upc en hun handelwijzen tegen over de klant(en)

snap gewoon niet,dat als je 2 jaar de tijd hebt gehad om iets te testen,zo op de markt brengt,en het nog heel lang duurt eer het opgelost is,op wat kleinere problemen na daar is echt wel begrip voor op te brengen.

maar goed,hopelijk doen ze er wat mee
er is al wat veranderd door de webcare,en speciale afdeling die wel erg behulpzaam zijn.
alleen jammer dathet zo moelijk te bereiken is allemaal.
 

hansvk

Product Tester
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
725
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Stuur anders een PM naar Jordy-UPC (https://chelloo.nl/ziggo/index.php?action=profile;u=15929) met je klachten.
 

Erik22665

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2012
Berichten
110
Re: Nieuwe software voor de horizon box versie: HO4.0.2 v57.0.9.1a

eddiemen zei:
Nog steeds radio (kijken) luisteren met de tv aan, dit is dus niet opgelost...
Dat doe je dan toch gewoon met optisch-uit of de tulp-uitgang? Werkt bij m'n Panasonic-set gewoon lekker hoor.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.831
Ziggo
Geen Producten
Re: Nieuwe software voor de horizon box versie: HO4.0.2 v57.0.9.1a

Erik22665 zei:
Dat doe je dan toch gewoon met optisch-uit of de tulp-uitgang?
Werkt niet bij iedereen :)