• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Nieuwe software voor de horizon box versie: 1-1-57.09.1a_V 1.25_16777393


casperd

Product Tester
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
1.857
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Rmathijs zei:
Na deze versie heeft het interne kabelmodem ook een update gehad, de 0.60, waarom staat die nie in de lijst.
En wat is er wel/niet gefixt?
Of kijk ik daar overheen?
Volgens mij zijn de versie van het kabel modem en van de Media box onafhankelijk. Ik check altijd bij een nieuwe firmware of de firmware van het modem ook veranderd is maar ik kreeg 0.59 tussen twee updates en ik heb ik 0.60 pas gekregen dagen na de laatste update van de media box.

Het lijken gewoon twee verschillende apparaten en niet erg geintegreerd.
 

sjefke007

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
128
hoe lang laat iedereen zich nog voor de gek houden.
Er komt wss geen oplossing op korter termijn!

upc heeft de box 2 jaar getest,nou dat is al nergens aan te merken.
Nu na 2 jaar op de markt uitbrengen en dan nog vol met bugs of totaal niet werkende(onderdelen)hb.

Die firmware updates is gewoon onzin,hooguit om wat dingen te testen als ze dan toch iets oplossen, is dat mooi mee genomen maar dat is niet het ingangs punt lijkt het wel.

leuk om de meeste aan het lijntje te houden.
Intussen kan je de horizonbox/abbo niet meer opzeggen omdat het termijn verstreken is,en je abo gewijzigd is:)
erg slim en het oude spel van upc.

Bel je voor ondersteuning min 20min wachtijd,ze zeggen dan dood leuk 8 min(TUUUUURLIJK)

krijg je een of andere kip zonder kop aan de lijn,die al helemaal nooit aangenomen had moeten worden bij een HELPdesk,verbinden ze je door en door en door,en uit eindelijk nog geen oplossing.
ja ligt wss aan u kabels gooie ze het er maar op [size=14pt]ja natuurlijk ligt het aan me nieuwe gekochte door de monteur genoemde kabels[/size] zucht.
 

Fradet

Product Tester
Lid geworden
12 sep 2012
Berichten
1.015
@sjefke007

Ga effe anders je agressie op botvieren. Als jij alles beter weet, dan gooi je toch de HB uit het raam.
En neem je toch lekker glasvezel.
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.313
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@ sjefke

in het verleden al eens het feedbackformulier van COAX NL ingevuld ?
kan je nog steeds doen, graag voor maandag, want dan nemen we je klachten mee, naar het overleg.
Ik zie je feedback formulier , graag in normaal Nederlands te gemoet.
http://www.coax.nl/feedback/index.php

groet en toch een fijn weekend
 

hansvk

Product Tester
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
723
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@sjefke007

Per 1 januari kun je wel opzeggen en er zijn afspraken gemaakt met UPC over compensatie en het kosteloos overgaan naar je oude abonnement. Zie elders op het forum.
 

sjefke007

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
128
Het gaat er niet om dat ik frustratie heb.
Blijkbaar voel je je aangesprokken,terwijl het tegen upc bedoeld was,en niet van een mede forumlid.

Ik benoem alleen dat er erg veel problemen zijn,en dat ze tijd genoeg gehad hebben,met namen in de test fase.

Dat ze niet thuis geven of het kunnen oplossen.
Dit zijn gewoon bestaande klachte van HEEL veel mensen,dat mag best keer benoemd worden.

Dat jij het er niet mee eens bent is jou ding,dan lees je lekker veder of een ander topic.

Ik blijf netjes alleen loopt het wel erg hoog op,dat herkent iedereen wel lijkt me als je elke keer 20 min in de wacht staat,en de verbinding word gewoon verbroken of je word weer door verbonden.

Ik heb gewoon last van de algemene klachten,dus weet niet of het zinvol is om dat in te vullen=
aangezien het gewoon zoals bij iedereen de bekende problemen zijn.
vastlopen geen beeld,service zeer moelijk te bereiken.

En geen deskundige personen aan de telefoon krijgen,terwijl je voor de tech afdeling kiest.

Dat vind ik gewoon bezwaarlijk dat mag best gezegd worden.
Vind het eerder vreemd dat er zo gereageerd word op mijn omschrijving.



Wel fijn dat je er op wijst,Hansvk
maar die vergoeding gaat voor veel mensen niet op,zeker voor mij niet.
Omdat ik nooit echt iemand gesprokken heb die er over gaat,vanwegen het wachten door verbinden etc.
Ze hebben de datum nodig van wanneer het begon,datum van meldingen(die dus niet gelukt zijn)

Ga echt niet als een dolle 1 uur aan de telefoon hangen om te wachten,terwijl je al zo slag veld van voor hebt gehad,met niks wetende medewerkers.

voor iemand weer aankomt,met opmerkingen over taal gebruik/fouten dat mag
maar het is wel triest,ik ben gewoon goed te snappen,dat mijn nederlands niet zo goed is,wil toch niet zeggen dat je nooit ergens iets mag posten?

Veder ben ik gewoon aardig en positief,alleen val ik nog wel is over de handelwijzen van upc :)
 

sjefke007

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
128
Bovedien heb ik ook een paar keer zeer positieve berichten gepost.
Toen alles leek te werken.

Nu beschreef ik gewoon na veel ellende(plus voorgeschiedenis van upc dienste in het verleden)mijn problemen,wat wellicht zeer negatief over komt,maar goed dat hoef ik veder niet meer te verdedigen.
tis mijn bevinding en mening,en als je zo hier en daar leest ben ik niet de enige.
 

Robkro

Quality Member
Lid geworden
7 dec 2007
Berichten
6.262
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik denk dat mijnheer Ronhaar het zo niet bedoelde en het niet over je taal- of schrijftaal heeft. Hij bedoelt dat je gewoon je klachten op een rijtje zet en doorgeeft. Maandag is er een bijeenkomst en dan kan hij het meenemen naar UPC. That's all.
 

sjefke007

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
128
he nee,was ook zeker niet bedoeld na Ronhaar
dat was wel goed advies juist.
alleen ik snapte niet goed,hoe of wat ik moest invullen.
nu wel,na wat door gelezen te hebben.

was meer bedoeld voor de gene die zo reageerde, op mijn post dat ik me frustraties/agressie ergens anders moest uiten,en me box uit het raam moest gooie.:)