• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Nieuwe software Horizon(HO4.7 v1-160.00.3).Uitrol start 25-3 in regio Amsterdam.


CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Dave670 zei:
Hier geeft hij keurig aan dat er geen updates zijn.
Hier ook nog even getest, vergat het steeds, maar nu ook geen melding "nieuwe update" meer...
 

mvvr

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
Berichten
346
Ligt het nu aan mij of is er iets in de energie instellingen aangepast? Is "Normaal" nu ineens "Laag" geworden? Display uit en rood ledje in de "Normaal" stand. Was dit al zo soms?
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Energiestand [Normaal] -> rode led en geen klok in beeld.
Energiestand [Hoog] -> gele led en klok in display.

Zo hoort het vanaf het begin al te zijn... helaas is dit niet altijd zo.
 

mvvr

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
Berichten
346
Wat is laag op jouw box dan? Dat was hier rood, zonder display, wifi, en niet kunnen bellen als je de telefoon via de box hebt lopen.

Ik heb overigens niets aan de instellingen gedaan, wel een update gekregen natuurlijk, en zit nu ineens zonder display/wifi met dezelfde instellingen. Vreemd.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
De box heeft hier een week op energiestand [Normaal] gestaan, maar dat was geen succes.
Vanaf vandaag weer gewoon in energiestand [Hoog], dus gewoon weer gele led en klok in het display.

Overigens, energiestand [Laag] zelfde als [Normaal]. Rode led en geen klok in display (plus geen modem).
 
D

Dave670

HIer staat de box al maanden op normaal.

Wel traag met opstarten maar de klok is uit.
 

streetie

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
129
Ik zou graag de vorige software weer terug hebben die werkte goed. Nu af en toe zwart scherm. Tv gids die slecht reageert. Menu,s die zeer traag zijn geworden. Vind dit echt een verslechtering in plaats van verbetering.
 

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
10.421
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
streetie zei:
Ik zou graag de vorige software weer terug hebben die werkte goed. Nu af en toe zwart scherm. Tv gids die slecht reageert. Menu,s die zeer traag zijn geworden.
Heb je je tekst nog wel eens na gelezen? :)

Bij mij weer juist een kleine verbetering dus bij iedereen weer anders.
 

casperd

Product Tester
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
1.857
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Stargate zei:
Ook heb ik iedere keer dat ik mijn box aanzet zwart beeld en foutcode 2010. Dit was voor de update ook veel minder.
Dat heb ik altijd gehad en dat heb ik nu nog steeds.

Als je Energie verbruik op laag staat is dat "normaal".

Als je daar geen last van had eerder, dan zou dat komen door dat de box wel eens vergeet dat hij helemaal uit moet; dat heb ik ook vaker gehad (dan bleef hij weken op volgens de web interface ondanks dat hij op standby en uit had gemoeten; aan/uit schakelen helpt dan wel).


Ook het langzaam reageren na aanzetten is er ook nog steeds (niet minder of meer)
 

Alfons Verbiest

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Berichten
2.100
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
michieldejong zei:
In de afgelopen week is bij mij de score nu 100%, nog nooit vertoond. Ik heb nu van alles 1 week vantevoren ingepland, wat ik eerder niet aandurfde (het verdween toch). Ook de al 3 maanden lopende serieopname van Sesamstraat heeft voor het eerst 100% gescoord. Als het deze week zo goed blijft gaan waag ik me weer aan de serieopnames van andere programma's.
Zucht! Was zojuist toch weer 3 ingestelde opnamen voor de komende week kwijt. En kreeg dus ook foutcode 4040 terug. Het is een dag of 8, 9 goed gegaan. >:(