• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Nieuwe software Horizon 1b-263.05.4j


William

Product Tester
Lid geworden
9 aug 2012
Berichten
955
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Bedankt voor de lof ;D

We kregen regelmatig verbeterde software met bijbehorende changelists, vragenlijsten van een onderzoeksbureau en verzoeken om verschillende dingen extra te testen. Webcare geeft aan dat ze erg blij waren met ons, de testers, dus denk wel dat zij er veel aan hebben gehad.
 

the absolute tune

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
448
William zei:
Bedankt voor de lof ;D

We kregen regelmatig verbeterde software met bijbehorende changelists, vragenlijsten van een onderzoeksbureau en verzoeken om verschillende dingen extra te testen. Webcare geeft aan dat ze erg blij waren met ons, de testers, dus denk wel dat zij er veel aan hebben gehad.
Dat webcare blij is snap ik. Hoe minder bugs, hoe makkelijker hun leven.

Maar goed, blijkbaar zijn jullie dus ook nog eens bestookt met onderzoekjes, test verzoeken enz. Dat geeft de burger weer wat meer moed. Hoop wel dat de leden van het testpanel een paar jaar gratis gebruik mogen maken van de diensten van UPC als dank voor de inzet.
 

masterblaster

Product Tester
Lid geworden
14 okt 2005
Berichten
1.271
Weer wat hoop? Het feit dan men de nog niet eens landelijk uitgerolde en allom beruchte H2 software nog tijdens de uitrol moet bugfixen geeft mij meer een wrange smaak. Dan heb je toch ergens een plankje behoorlijk misgeslagen
 

William

Product Tester
Lid geworden
9 aug 2012
Berichten
955
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
the absolute tune zei:
Hoop wel dat de leden van het testpanel een paar jaar gratis gebruik mogen maken van de diensten van UPC als dank voor de inzet.
Dat is weer te veel gevraagd denk ik. Er is een kleine geste aan ons beloofd, maar tot op heden nog niets gezien ::)
 

MeesterP

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Berichten
290
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Creative Solution zei:
Dus een bug die ontstaan is tijdens uitrol in Friesland....
Welja, geef Friesland maar de schuld ::)
In mijn beleving zitten bugs in de soft/firmware en niet in een uitrol in een bepaalde regio :o

Hoe goed je zaken ook test, er zullen altijd wel foutjes in blijven zitten :laugh:
 

Alfons Verbiest

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Berichten
2.100
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Overigens heb ik nog steeds 1b-263.05.4f als update. Mijn box haalt ze schijnbaar niet meer automatisch binnen (de H2 moest ik ook al handmatig binnenhalen, daarvoor ging het altijd vanzelf).
Maar dit lukt niet bij de genoemde versie 1b-263.05.4j. Ik heb al een keer of 5 gecheckt of er een nieuwe versie is en dat geeft hij inderdaad aan. Handmatig installeren helpt echter niet. Het blijft 1b-263.05.4f.
 

PolderboyBram

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
16
Monteur zit naast mij. De 4j is (tijdelijk) niet beschikbaar! In de index staat hij nog wel dus de box denkt dat er iets is. Wordt vervolgd!
 

No_Label

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Berichten
39
Ik heb hetzelfde, om de zoveel tijd gaat de horizon vanuit standby updaten, maar de update komt niet binnen.
Ook al diverse keren handmatig gedaan, maar dat levert ook geen resultaat op.

Zie net het nieuwe bericht over die index, nou ja we zullen het wel beleven.
 

Robbiej

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
417
Nu na een frontpanel reset terug op H1.... en nu dus geen mogelijkheid meer om te updaten naar H2 aangezien ie blijft resetten en de update niet binnen kan halen, hij is fijn..
 

Mavaros

Product Tester
Lid geworden
24 dec 2004
Berichten
278
Hallo,

Ik heb ook een horizonbox. Ik heb last van alle hier op het forum genoemde problemen.

Op mijn Samsung box staat Intel (inside:)) Intel doet nogal in computerspul. De box is een computer voor leken. Intel is zeer groot in het maken van chipsets. (Dat wat alles bestuurt, en zorgt dat je krijgt waar je op drukt.) Op laag niveau??)) Daar zit het , het probleem denk ik. Wat minder bij Samsung; en UPC is het domme broertje in dit gedoe. Dit is al zo sinds ze digitale tv aanbieden. We willen teveel, en te snel, maar de box trekt het niet. UPC luistert altijd wel, maar legt alles naast zich neer, en vaart een totaal andere koers dan dat de testers en gebruikers hebben aangeduidt. Dat is altijd geweest, en dat moeten we veranderen. Ik denk dus dat de chipset niet of nog moet is/worden geinstalleerd.