• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

nieuwe modem verwisselen ivm upc telefonie.......


Topicstarter
Topicstarter
B

Black-Ice

Ja ukkie.

Eindelijk iemand die durft uit te komen dat hij voor chello werkt?
( getuigt wel van les op dit forum ;) TOP! )
 

magneet

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2004
Berichten
119
aha ik wist dus niet dat het 2 modems in 1 waren :) weer iets geleerd. Toen ik priority had waren het er nog 2
 
Topicstarter
Topicstarter
L

laibo

Het klopt wel dat de modems op zijn, ik werk op de D2D-afdeling en wij kregen idd rond de 10e van februari al te horen dat ze op zijn, nieuwe order konden pas vanaf midden/eind maart geinstalleerd worden!!
 
Topicstarter
Topicstarter
K

klaas

Ik ben benieuwd, sta ingepland voor morgenochtend (maandag)...
 
Topicstarter
Topicstarter
R

renket

Ik bel nu ook via priority en inernet (chello classic) 2 modems dus,
Huidige 2 modems worden dan dus vervangen door 1 modem, levert me dat geen problemen op icm een router?
en wat is eigenlijk mijn voordeel als ik digitaal ga telefoneren?
 
Topicstarter
Topicstarter
U

Ukkie

Die opmerking hoor ik steeds, maar voorlopig hebben we nog steeds modems. Er komt ook een nieuw type modem aan voor VoIP. Maar die komt pas per half maart. Dit om de problemen met de levering van de Arris te verhelpen.
Vanaf morgen gaan er mondjesmaat wat nieuwe modems in het veld geinstalleerd worden. Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan lopen. Ik hou jullie op de hoogte!

Ukkie
 
Topicstarter
Topicstarter
K

klaas

OK, Arris modem vanochtend geinstalleerd. Na dik een uur waren de heren weer vertrokken.

Chelloo werkt, telefoon werkt half. Kan wel bellen maar nog niet gebeld worden. Zit volgens de helpdesk ergens bij de KPN. Ik word nog teruggebeld. We wachten het dus wel weer af...

Klaas
 

xahmol

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2004
Berichten
6.627
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
klaas zei:
Chelloo werkt, telefoon werkt half. Kan wel bellen maar nog niet gebeld worden. Zit volgens de helpdesk ergens bij de KPN. Ik word nog teruggebeld. We wachten het dus wel weer af...
Dit verhaal kan goed kloppen, ik had in eerste instantie hetzelfde, het ligt eraan dat KPN de portabiliteit van het nummer nog niet geregeld had. Bij mij was dit twee uur nadat de monteurs weg waren rond, sindsdien (18 nov) geen enkele storing.
 

Martijn333

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
1.208
Bij mij ook alles netjes uurtje nadat de monteur weg was afgehandeld