Nieuw mailadres aanmaken lukt niet

Wat?

Forum Gebruiker
Berichten
7
Hi, In mijn Ziggo kan ik geen nieuw mailadres aanmaken. Bij de 1e letter geeft het vak al aan dat het niet geldig is. Ook al vul ik 8 div karakters in. Heb al 40 minuten met de helpdesk aan de lijn gehangen. Hebben geen oplossing zover. Als ik begin met een cijfer verschijnt er wel een groen vinkje, voeg ik
Vervolgens weer een karakter toe dan wordt het weer rood en ongeldig. Iemand een idee ? (Via IOS-IPAD-heb nu 1 mailadres dus nog ruimte genoeg)
Bvd
 
Volgens mij hebben ze een storing mij lukt het ook niet als je eerst met letters begint. Wel als je met cijfers begint.
 
Bedankt bburg (zonder hoofdletters ;)). Dus piente, geen hoofdletters/capitals gebruiken dus.
 
Dat had ik al zonder hoofdletters geprobeerd omdat dit standaard start bij mij pas ik dit gelijk aan. en werkte dus niet toen ik het probeerde @Wat?
 
Terug
Bovenaan