• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Nieuw mailadres aanmaken lukt niet


Wat?

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2011
Berichten
4
Hi, In mijn Ziggo kan ik geen nieuw mailadres aanmaken. Bij de 1e letter geeft het vak al aan dat het niet geldig is. Ook al vul ik 8 div karakters in. Heb al 40 minuten met de helpdesk aan de lijn gehangen. Hebben geen oplossing zover. Als ik begin met een cijfer verschijnt er wel een groen vinkje, voeg ik
Vervolgens weer een karakter toe dan wordt het weer rood en ongeldig. Iemand een idee ? (Via IOS-IPAD-heb nu 1 mailadres dus nog ruimte genoeg)
Bvd
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.044
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Volgens mij hebben ze een storing mij lukt het ook niet als je eerst met letters begint. Wel als je met cijfers begint.
 

bburg

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Berichten
64
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Gebruik geen hoofdletters.
 
Topicstarter
Topicstarter
W

Wat?

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2011
Berichten
4
Bedankt bburg (zonder hoofdletters ;)). Dus piente, geen hoofdletters/capitals gebruiken dus.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.044
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dat had ik al zonder hoofdletters geprobeerd omdat dit standaard start bij mij pas ik dit gelijk aan. en werkte dus niet toen ik het probeerde @Wat?