• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Niet werkende Mediabox Xl


daniel1

Product Tester
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
19
OP 8 april gebeld met Ziggo i.v.m. het regelmatig opnieuw opstarten van de mediabox. De medewerker van de klantenservice gaf aan dat dit aan mijn box lag en er werd een "nieuwe" box opgestuurd. Waarschijnlijk was het een gerepareerd exemplaar. Aan de achterzijde zat nog flink wat stof. Maar goed box na een paar dagen aangesloten en kreeg steeds de foutcode 1030. Weer gebeld en er werd iets in het systeem aangepast. Wat is mij niet duidelijk. Weer geprobeerd en weer de 1030 foutcode. De oude box maar weer in gebruik genomen, gaf af en toe wel nog problemen . Maar beter een apparaat met problemen dan een niet werkend exemplaar. Om dat de tv gids geen informatie doorgaf, besloten om deze box terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Geen goed idee want nu doet deze helemaal niets meer en krijg ik de foutcode 1010. Gebeld met de helpdesk en deze gaf aan dat de oude box niet meer in het systeem zat. De oude box er weer ingezet en toen werd mij verteld dat het wel tot 24 uur kan duren voordat deze box weer werkt. Dit is naar mijn mening een erg lange tijd.

Gevraagd wat ik met de nieuwe box aan moet en deze dient terug gestuurd te worden. Het is mij niet echt duidelijk geworden of deze box vervangen zal worden door een ander wel werkend exemplaar of dat ik mijn oude niet echt goede exemplaar moet behouden. Wel werd er aangeven dat als de problemen niet zijn opgelost er een monteur gestuurd zal worden. Vraag mij af wat de monteur komt doen.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.306
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Er zal voor er een monteur gestuurd wordt toch eerst een afspraak met je gemaakt moeten worden.
Stuur hier een privé bericht aan @Webcare Ziggo stel hen deze vraag. Even je naam klantnaam erbij zetten.

Welke box actief is kan je zien in mijn ziggo daar kan je ook je zenders opnieuw ophalen.
 
Topicstarter
Topicstarter
D

daniel1

Product Tester
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
19
Nog steeds geen werkende mediabox foutcode 1010. Is wachten de enige oplossing?
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.865
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb je nu twee niet werkende boxen?
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
565
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hij moest 24 uur wachten voor de activatie van zijn oude box. De vraag is of die 24 uur al om is.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.306
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@daniel1 Graag aangeven wanneer gebeld hebt en of de 24 uur al voorbij zijn is het je al duidelijk welke box in je account actief is de oude of de nieuwe. Aangezien je een product tester bent is contact opnemen met @Webcare Ziggo via dit forum de juiste weg.
 
Topicstarter
Topicstarter
D

daniel1

Product Tester
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
19
Inmiddels werkt de oude box weer. helaas de hele avond zonder tv gezeten. Stuur de nieuwe box terug. Als ik met de oude box weer problemen krijg dan ga ik wel weer bellen. Voor de volledigheid ik heb gisteren om 19.00 gebeld.