Niet gelukt om een verbinding te maken met je modem

Opnieuw opstarten werkt niet, maar heb je al een reset naar fabrieksinstellingen geprobeert?
Dat doe je door het resetknopje aan de achtrekant met een pen, paperclip, lucifer o.i.d. langer als 15 seconden in te drukken.
 
Waarmee probeeer je in te loggen op de Connectbox?
Heb je bij dat apparaat al eens de tijdelijke internetbestanden verwijderd?
Ook al gekeken / getest of misschien een antivirusprogramma en/of firewall de zaak blokkeeert?
 
Ik heb ook een gelijksoortig probleem. Mij is het volgende opgevallen. Als ik via mijn MacBook (catalina), iPad (lpados 14.7.1) of iPhone (los (14.7.1) probeer in te loggen op mijn connectbox van compal krijg ik een melding dat er nog geen verbinding gemaakt kan worden. Log ik in via mijn Windows pc (Windows 10) is er niets aan de hand. (Allemaal via hetzelfde WiFi netwerk). Mijn vader heeft een connectbox van arris en daar kan ik wel inloggen via mijn iPhone. Lijkt dus een probleem te zijn van de compal icm Safari.
 
Ik log in met mijn windows PC. Dat gaat, maar na 1-2 seconden verschijnt op de homepage bovengenoemde melding. Eerder had ik met de zelfde PC geen probleem. Mijn android telefoon geeft dezelfde melding.
 
Ik krijg ook steeds de mededeling "Het is nog niet gelukt om een verbinding te maken met je modem" Bij reset wordt het nieuwe wachtwoord niet opgeslagen en draait het hele circus weer opnieuw. Snelheid ed is voldoende. Iemand nog een oplossing?
 
Bekend probleem bij ziggo. Is al twee maanden zo. Met alles van apple kan je gewoon niet meer op je modem komen. Ik heb hier geen Windows of Android en ik ben gewoon kansloos.
Heb ook niet het idee dat Ziggo haast maakt om dit op te lossen.
Kom maar op met die vrije modem keuze! Ze doen het gewoon zelf.
 
Terug
Bovenaan