• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Niet gelukt om een verbinding te maken met je modem


freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
3.035
@Dynabite bij de connectbox in router mode
Document_20210805_0001.png

en ik heb hem in bridge en dan moet ik naar http://192.168.100.1/

en bij andere modem kan het natuurlijk ander ip zijn !!!
 

ustinov

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Berichten
28
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Wat bedoel je hiermee precies? Speelt dit niet met alle modems? [….]
Ik dacht dat de discussie ging over het probleem met inloggen op de connect box dat de laatste maanden speelt waar je de melding krijgt ”Het is nog niet gelukt om een verbinding te maken met je modem. Probeer het nogmaals” en vooral gemeld wordt door Safari gebuikers. Zie reactie van @Dynabite hieronder van juli dit jaar.
Het probleem heeft inderdaad met safari te maken. Probeer maar eens een andere browser. https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Connect-box-en-safari/td-p/800338
Er lopen hier drie discussies door elkaar. Een oude melding van TS uit 2018, het recente probleem met inloggen op de connect box en een discussie over index.htm en index.html voor het webinterface.

ik zie op Ziggo community dat Ziggo het nog in onderzoek heeft, dus ik wacht wel op een firmware update
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.731
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
mijn modem staat toch echt in bridge mode met 192.168.178.1
Zinloze diskussie als niet iedereen het over dezelfde apparaat heeft in dezelfde regio. En dit heeft niets met het onderwerp te maken, want er wordt wel met het correcte IP adres gewerkt.

Jammer dat er niet meer info over het probleem gemeld wordt. Wat zijn b.v. de error meldingen in het onwikkelaars console van Saffari.