Niet alle mail komt binnen bij Ziggo

Ronald Dijkshoorn

Forum Gebruiker
Berichten
2
Webcare Ziggo. Hou je niet van de domme. Ik heb gisteren contact gehad met de helpdesk en er werd mij verteld, dat deze klacht bekend was en veel vaker voorkomt, maar dat zij geen oplossing weet. Ik vind het wel vervelend dat je er niet op aan kan dat je post aankomt, zeker in deze tijd waar heel veel post digitaal wordt verstuurd. Maar ik denk dat het jullie beter uitkomt dat iedereen een bijv, Gmail account neemt, minder gebruik van server ruimte bij jullie en het is natuurlijk geen verdien model
 
@Ronald Dijkshoorn en het voordeel van een Hotmail of een Gmail acount , Als je van provider switch je niet al je email adressen hoeft om te zetten.
want ik kreeg ook deze mail van ziggo
Maak je gebruik van een mailadres dat eindigt op: @ziggo.nl, @upc.nl, @home.nl of @casema.nl? Dan werkt je mailadres nog tot 6 maanden na je overstap. Daarna wordt je mailadres opgeheven.
 
@Ronald Dijkshoorn en het voordeel van een Hotmail of een Gmail acount , Als je van provider switch je niet al je email adressen hoeft om te zetten.
want ik kreeg ook deze mail van ziggo
Maak je gebruik van een mailadres dat eindigt op: @ziggo.nl, @upc.nl, @home.nl of @casema.nl? Dan werkt je mailadres nog tot 6 maanden na je overstap. Daarna wordt je mailadres opgeheven.
Dit is volgens mij als je overstapt naar een andere provider. Ik ben niet overgestapt en krijg nog wel mails binnen op @ziggomail.nl, maar niet alles, gisteren ook weer 1 nier ontvangen en dan bel ik naar de afzender en vraag om deze naar mijn gmail adres te sturen en dan is de mail er binnen een paar seconde,
 
Webcare Ziggo. Hou je niet van de domme. Ik heb gisteren contact gehad met de helpdesk en er werd mij verteld, dat deze klacht bekend was en veel vaker voorkomt, maar dat zij geen oplossing weet.

Ik denk dat het probleem bij Tweekers zit. Zij sturen mailings die te veel kenmerken van spam hebben. Of zij sturen zoveel ongevraagde post dat andere ontvangers dit steeds als spam aanmerken.

Er bestaan websites waar je een proefversie van je mailing naar toe kunt sturen om de 'spammyness' van de mail te controleren.

Mijn ervaring is in elk geval dat veel bedrijven hun mailverkeer niet op orde hebben. ze publiceren b.v. een lijst met goedgekeurde IP adressen, maar sturen vervolgens hun mail via een ander IP de deur uit.
 
mod edit: Topic even afgesplitst van het oude bestaande topic waar op werd gereageerd. Heeft volgens mij niets met Tweakers te maken, maar met de betrouwbaarheid van ontvangen van mail bij Ziggo in het algemeen.
 
Terug
Bovenaan