• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Nextbox gaat weer uit.


rozeb005

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
5
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als ik mijn Nextbox met de AB aan zet dan gaat de Led van blauw naar wit om daarna weer naar blauw te gaan. M.a.w., hij gaat aan maar daarna weer uit.
De rode power knop op de AB knippert als de box weer uit gegaan is. Als ik dan de powerknop indruk dan wordt alles goed.
Maanden lang is alles goed geweest. Heeft dit soms iets te maken met Ziggo Go?
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.172
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dat zijn 2 verschillende dingen, Ziggogo en de Next.

Batterijen al ver vangen?
 
Topicstarter
Topicstarter
rozeb005

rozeb005

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
5
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik las ergens diep in het forum dat Ziggo Go de oorzaak zou kunnen zijn maar ik weet niet meer waar.
De batterijen van de AB kunnen het niet zijn aangezien mijn Harmony Smart control hetzelfde probleem vertoont.
 
Topicstarter
Topicstarter
rozeb005

rozeb005

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
5
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Terwijl ik de laatste reactie in typ en de TV aanstaat (ongeveer 4 minuten) gaat de Next weer spontaan naar uit.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
19.115
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je kan het probleem proberen op te lossen met een reset.
Zet de Next met de schakelaar aan de achterkant ca 10 seconden uit en dan weer aan.
Zo'n "powercycle" lost soms problemen op.
 
Topicstarter
Topicstarter
rozeb005

rozeb005

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
5
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Reset werkt niet. Heb daarna de spanning er voor een uur afgehaald (stekker er uit) maar ook dat helpt niet.
Direct na deze handeling leek het te werken (box bleef aan) maar na de box weer een keer uit te zetten en daarna
weer aan te zetten ging hij na een 30 seconden weer uit!
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
19.115
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je kan een reset naar fabrieksinstellingen doen.
Druk op "Home" knop, Instellingen "*", "systeem", "Fabrieksinstellingen"

Als dat het niet oplost dan kan je het beste contact opnemen met Ziggo helpdesk.
 
Topicstarter
Topicstarter
rozeb005

rozeb005

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
5
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sinds de laatste update 4.17 geen problemen meer. Hoe dat kan? Beats me!
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.457
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Niks afvragen, gewoon accepteren ;)
 

ajb

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2019
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gewoon lekker genieten van TV en niet blijven bedenken wat er nu mis was of kis kan gaan.