Oh ja...dat praten is een hele nieuwe dimensie....werkt erg goed...je roept Nederland een, of Videoland en hup binnen 1 á 2 seconden ben je er....wel wennen om het te gebruiken...ben het uiteraard niet gewend. Zoals gezegd heb ik hem pas enkele dagen en moet alle ins & outs nog uittesten zoals opnemen, vooruit spoelen, replay, radio spelen...maar de eerste indruk is uitstekend, echt!
Nou..we zijn eruit, ik mag/moet de NEXT terug sturen en krijg een nieuwe cq oude XL ervoor terug..ik heb nog geen recht op de NEXT en wens daarbij geen €84.50 ipv €72.55 per maand te gaan betalen...werd ook vanavond nog afgesloten ook met de melding "Je TV zenders worden ingesteld...Momentje" Nou dat momentje heeft bijna een uur geduurd en toen had ik alleen maar Ned 1, 2,3. Ik heb hier zo'n slecht gevoel over...ben vanaf het begin, ik denk bijna 25 jaar, abonnee bij Chello, UPC en nu Ziggo en wordt weggezet als een klein kind (zo van je wil niet meer betalen, dan stuur je hem maar terug). Elke nieuwe klant wordt beter behandeld dan ik, deze wordt met kortingen en aanbiedingen binnengehaald..en ik ..ik ben overgeleverd aan de willekeur...er zijn 2 werelden merk ik...die van de reclame uitingen waarbij de klant centraal staat...en die van de harde realiteit; triest om te constateren ...it's a bloody shame!, echt!
Nou..we zijn eruit, ik mag/moet de NEXT terug sturen en krijg een nieuwe cq oude XL ervoor terug..ik heb nog geen recht op de NEXT en wens daarbij geen €84.50 ipv €72.55 per maand te gaan betalen...werd ook vanavond nog afgesloten ook met de melding "Je TV zenders worden ingesteld...Momentje" Nou dat momentje heeft bijna een uur geduurd en toen had ik alleen maar Ned 1, 2,3. Ik heb hier zo'n slecht gevoel over...ben vanaf het begin, ik denk bijna 25 jaar, abonnee bij Chello, UPC en nu Ziggo en wordt weggezet als een klein kind (zo van je wil niet meer betalen, dan stuur je hem maar terug). Elke nieuwe klant wordt beter behandeld dan ik, deze wordt met kortingen en aanbiedingen binnengehaald..en ik ..ik ben overgeleverd aan de willekeur...er zijn 2 werelden merk ik...die van de reclame uitingen waarbij de klant centraal staat...en die van de harde realiteit; triest om te constateren ...it's a bloody shame!, echt!