Next ontvangen en daarbij ongevraagd het Complete Pakket

Dit verhaal is voor mij heel herkenbaar. Ruim 2 jaar geleden heb ikzelf gedurende drie maanden doorlopende ellende ondervonden bij mijn overstap naar het Max pakket en de levering van de Horizon. Uiteindelijk via een klacht naar de directie in Utrecht met als bijlage een rapportage (dag logboek van 40 pagina's) heb ik de situatie weer onder controle kunnen krijgen, hoewel een onjuiste maandfactuur nog een paar maanden extra bleef door sudderen. Wat de TS heeft ervaren, is nu exact een extra reden bovenop mijn onzekerheid omtrent de beeldkwaliteit, die mij huiverig maakt om mijn pakket aan te passen met de Next.
 
Wat speelt zich hier nu af? De mediabox van de TS raakt defect, zodat de enige oplossing is een nieuwe mediabox te verstrekken. Dat Ziggo hierbij koos voor de Next, waarvan de officiële landelijke uitrol nog niet eens is gestart, is al opmerkelijk genoeg. Maar dat vervolgens de klantenservice de TS er niet op wijst dat het in bruikleen verstrekken van de Next gevolgen heeft voor zijn abonnementsvorm, alsmede wat die wijziging voor hem qua producten en prijskaartje precies inhoudt, is naar mijn mening heel verwerpelijk. En wanneer Ziggo niet met een druk op de knop de activering van het abo weer kan terugschakelen naar de oude situatie want dat moet zo nodig via India en duurt minimaal 3 dagen, terwijl die ene druk op de knop wel mogelijk was bij de downgrade naar Next Complete, vergroot de irritatie van de klant nog eens extra.
 
Laatst bewerkt:
:police:

Off topic inhoud verwijderd.

Er werd veel te veel doorgegaan op een leuk bedoelde opmerking over puntjes gebruik.
Nu graag allemaal on topic en zover mogelijk dingen op een normale manier verwoorden / schrijven.
 
Ja, heb ik gedaan....snelheid was vlak daarvoor alweer op 500/40, zoals ik had. Vraag mij nu wel ernstig af ik nu ook het maandbedrag behorende bij het MAX pakket ga betalen ipv mijn huidige abbokosten. Hheb de vraag uitgezet naar Ziggo Webcare, ik wacht het af
 
Kijk er kunnen dingen wel goed en snel gaan.
Even afgezien van je perikelen.
Hoe ervaar je de Next ten opzichte van de Mediabox XL?
 
Heb hem pas drie dagen dus nog even wennen; kwam er pas na het installeren achter dat het opnemen op een andere wijze geschied dan met de vorige MB; je abbo moet daarvoor worden omgezet (daar waar de ellende met de 500 naar 250 blijkbaar begon) Hij is heel erg snel; overzichtelijk menu; effectieve afstandbediening met weinig knoppen/werkt razendsnel en een stuk kleiner dan de vorige box!
 
Vergeet niet te praten tegen die AB. :6

Naar de radio luisteren kan bijv. simpel door radio 2 te roepen als voorbeeld. Of ga 5 minuten vooruit bij een opname.
 
Terug
Bovenaan