• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Next ontvangen en daarbij ongevraagd het Complete Pakket


Topicstarter
Topicstarter
N

Nonneman

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Oh ja...dat praten is een hele nieuwe dimensie....werkt erg goed...je roept Nederland een, of Videoland en hup binnen 1 á 2 seconden ben je er....wel wennen om het te gebruiken...ben het uiteraard niet gewend. Zoals gezegd heb ik hem pas enkele dagen en moet alle ins & outs nog uittesten zoals opnemen, vooruit spoelen, replay, radio spelen...maar de eerste indruk is uitstekend, echt!

Nou..we zijn eruit, ik mag/moet de NEXT terug sturen en krijg een nieuwe cq oude XL ervoor terug..ik heb nog geen recht op de NEXT en wens daarbij geen €84.50 ipv €72.55 per maand te gaan betalen...werd ook vanavond nog afgesloten ook met de melding "Je TV zenders worden ingesteld...Momentje" Nou dat momentje heeft bijna een uur geduurd en toen had ik alleen maar Ned 1, 2,3. Ik heb hier zo'n slecht gevoel over...ben vanaf het begin, ik denk bijna 25 jaar, abonnee bij Chello, UPC en nu Ziggo en wordt weggezet als een klein kind (zo van je wil niet meer betalen, dan stuur je hem maar terug). Elke nieuwe klant wordt beter behandeld dan ik, deze wordt met kortingen en aanbiedingen binnengehaald..en ik ..ik ben overgeleverd aan de willekeur...er zijn 2 werelden merk ik...die van de reclame uitingen waarbij de klant centraal staat...en die van de harde realiteit; triest om te constateren ...it's a bloody shame!, echt!
 

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
283
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik begrijp je verhaal niet. Je kunt een NEXT ook bestellen met alles-in-1 Complete abonnement voor 64,50. Waarom heb je die optie niet gekozen? Terug naar de HB lijkt me niet prettig, als je eenmaal aan de NEXT “geroken” hebt.
 
Topicstarter
Topicstarter
N

Nonneman

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En je denkt dat je bij die webcare begrepen wordt...jahh ook daar begrip en ach en wee...maar verder ook niet in staat om maar iets voor je te willen betekenen...want dat kunnen we niet...heb de hele dag met een anonieme medewerker gemaild, ik mocht blijkbaar zijn naam niet weten....heb hem hier maar Max genoemd, naar het pakket.....het is allemaal zo schimmig bij dat Ziggo...mijn tante van 83 betaalde, waar ik sinds vorige week achter ben gekomen, €300 per maand voor TV/Internet/onbeperkt bellen.......is er nou niemand bij Ziggo die dat ziet en denkt dit klopt niet...nee hoor we houden gewoon onze hand, in dit geval onze handen op elke maand...jullie moesten je schamen..jullie allemaal

Hallo Rob1954...ik had 500/40 Mbps en was daar hartstikke blij mee...teruggaan naar complete betekende 250 Mbps inleveren en dat wilde ik niet...had ik ook niet om gevraagd...de NEXT werd mij aangeboden door KS...en daardoor dan ook (stiekem) mijn abbo verhogen naar €84.50 ipv de €72.55 die ik nu betaal. Het vervelende is dat ik nu als een klein kind wordt weggezet...je moet maar op je beurt wachten om de Next te "mogen" ontvangen alsof ik het allemaal van hun krijg en voor niets is....ik heb dan ding hier nu thuis en wellicht krijg ik over een week wel de melding dat ik in aanmerking kom voor de NEXT box...Waar gaat het over...het lijkt wel alsof ze het zelf moeten betalen...moet nu de Next retourneren en krijg een nieuwe XL...want..regels zijn regels....ik ben meer dan 20 jaar abonnee...elke nieuwe klant krijgt meer kortingen en aanbiedingen dan ik...wat een bedrijf

En trouwens Rob1954...inderdaad is de Next een prima product, was er ook heel tevreden mee en heb dit ook gemeld op deze site, maar de wereld vergaat niet als je terug moet naar de XL...zo spectaculair is het nou ook weer niet..
 

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
283
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ok ik snap je verhaal.....overigens vind ik het verschil tussen de HB en de NEXT wel spectaculair, maar dat is persoonlijk.
 

Cool1946

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
566
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hi Samplex...ik ga geen keuze maken.....dan gaat next de deur weer uit en wil ik terug naar gisteren, kortom het oude abbo.......maar dan is het wel einde oefening mbt Ziggo en ga ik shoppen.....T-Mobile geeft 750mbps en is nog goedkoper ook......ben er wel klaar mee...
De Next de deur uit is toch een keuze
;-).
Sterkte, want je stuurt wel een prima apparaat weg.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.200
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En mogelijk als een van de eerste die de Next afwijst op prijs en combinatie van je eerste pakket.
Je bent wel positief @Nonneman over de Next alleen je combinatie die je had kan nu nog niet.
Volgende week maar eens kijken of er meer mogelijkheden zijn.
 
Topicstarter
Topicstarter
N

Nonneman

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
ik wacht het allemaal af, morgen krijg ik blijkbaar een nieuwe oude box, omdat ik de NEXT niet mag houden onder de huidige condities, wat een gedoe allemaal.
Hadden ze me maar meteen de oude toegezonden vorige week dan had ik deze frustraties allemaal niet gehad
Zoals gezegd, als je wat wijzigt bij Ziggo dan gaat de hele boel op hol, dingen worden aangepast, stopgezet, verminderd zonder dat je daarom hebt gevraagd.
Ik mag hopen dat mijn factuur gewoon hetzelfde is volgende maand, dat is voor dit moment nog even de grootste verrassing voor me

Tsja, en dan zojuist de de XL ontvangen. Met een reeds geopende zegel, dus een reeds gebruikte. En ja hoor, bij het installeren blokkeert de installatie volkomen. Reeds bij de vraag kies een taal slaat de box op tilt en moet ik de stekker eruit halen en opnieuw opstarten. Na 5 pogingen heb ik het opgegeven. Wat is dit een drama, van begin tot eind, het is werkelijk om te huilen, een box krijgen die gewoon niet wil installeren. Gelukkig doet de oude box het nog anders had ik nog zonder TV signaal gezeten ook. Hoe nu verder want ik heb nog maar een korte tijd met de huidige Box begrijp ik, het is om moedeloos van te worden
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.200
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Laat een monteur dit oplossen zodat je dit werkend opgeleverd krijgt. Installatiegarantie waarop je dit kan vragen.
Stuur een Pm naar @Webcare Ziggo met je klantnr. Enz. Om dit te regelen
 
Topicstarter
Topicstarter
N

Nonneman

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Reeds gistermiddag rond 17.00 een bericht hierover gezonden naar Webcare; tot op heden geen reactie.
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
479
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
.........
Ik mag hopen dat mijn factuur gewoon hetzelfde is volgende maand, dat is voor dit moment nog even de grootste verrassing voor me..........
Got (bad) news for you. Ik heb de ervaring, vanwege een ongewenste dubbele bestelling van een "gratis" Humax box voor digitale TV ivm afschakelen van het analoog signaal (welke ik nog dezelfde dag heb geannuleerd en met een KS medewerker over heb gechat). dat er eerst gewoon de "normale" abbonementskosten worden berekend (dus het hogere tarief dat je aangeeft).

Gelukkig heb ik alle correspondentie bewaard dat ik kon aantonen dat de box teruggestuurd was en ik al binnen de 14 dagen zichttermijn de boel had geannuleerd. Ondanks dat werd er toch 29,95 euro extra afgeschreven de eerstvolgende factuur!!! Na reclamering bij KS en de medewerkster bij hoog en laag volhield niets terug te zien in de correspondentie, heb ik uiteindelijk haar kunnen laten inzien (en na berading bij de supervisor) dat Ziggo toch echt fout zat. Maar de moeite die je moet doen is niet normaal.

Hou je factuur in de gaten, en bel meteen met KS als de factuur niet klopt. Bewaar alle correspondentie van o.a. het terugsturen van de Next en het ontvangstbewijs (ook wat je per mail krijgt van Ziggo naar het Antwoordnummer in Venlo). Pas wanneer je reclameert worden er crediteringen gedaan. Administartie en logistiek werken daar ook niet echt samen bij Ziggo.:undecided: