Next ontvangen en daarbij ongevraagd het Complete Pakket

Nonneman

Forum Gebruiker
Berichten
25
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo.....mijn huidige MB kon het EPG niet meer goed laden en na diverse keren allerlei dingen had gedaan (stekker eruit/coax eruit/wifi eruit op voorspraak van KS) die MB Next gekregen.
Geïnstalleerd.....werkt goed, echter nu is mijn internetverbinding opeens ongevraagd gehalveerd van 500 naar 250.
Iemand bij Ziggo heeft blijkbaar gemeend om mijn pakket ongevraagd aan te passen.
Elke keer als je wat aanpast bij Ziggo dan slaat echt alles op hol....Heb ooit een week geen TV gehad omdat ik mijn internet snelheid had verhoogd.....en het duurt en het duurt maar en iedereen belooft beterschap maar het schiet niet op.
Ik probeer nu via KS gewoon de oude snelheid tegen de oude prijs weer terug te krijgen maar dit schijnt 3 dagen te gaan duren en daar heb ik geen zin in.
Ik wil gewoon terug wat ik had....dan maar geen NEXT.......kan een van de moderators (Jordy?) mij alstublieft helpen.....ik wordt er zo moedeloos van....elke keer weer deze shit.
 
Of Jordy je nog helpt is de vraag. Jordy is hier al enige tijd niet meer actief. Je kunt je vraag beter aan @Webcare Ziggo stellen.

En soms heeft iemand last van de wet van Murphy. Je kunt nu uit 2 opties kiezen. Compleet of Max.
 
Ik betaalde €72.55 p.m. en nu moet ik dan €84.50 gaan betalen voor een MB Next waar ik niet om gevraagd heb....waanzinnig toch en dat ga ik niet doen ook...dan stop ik nu met Ziggo.....het is een keertje klaar...elke keer dit gezeik.....het gaat NOOIT maar dan ook nooit in één keer goed een keertje goed...niet te geloven dit...en iedereen belooft maar beterschap en er gebeurt geen fuck... wat is dit slecht zeg...elke keer weer....
 
Vergeet niet dat je je bedenktijd kan benutten om terug te gaan naar je oude pakket.

Stuur eens een pm naar @Webcare Ziggo mogelijk dat zij je wel goed kunnen helpen met een goed werkende Mediabox XL.

Kijk wel naar je energieverbruik van je mediabox in vergelijking met de Next. Die is van de mediabox XL 58 Watt en de next maximaal bijna 11 Watt Het is welliswaar niet de € 12,00 maar scheelt wel per maand.
Knipsel.PNG
 
dank je voor je reactie en hulp daarbij, piente, ik waardeer het.....waar ik enorm boos om kan worden is elke keer dit gedoe als er iets wijzigt.....en nu zelfs wanneer je er niet om gevraagd hebt...en iedereen belooft beterschap en er gebeurt niets...helemaal niets...het is droevig om te constateren....je krijgt mailtjes met...Almere...we zijn er voor jou...maar de realiteit is anders...je bent al klant en zoek het maar zelf uit....ze duwen je eerst dagen de meterkast in...omdat het allemaal aan jouw aansluiting thuis ligt.....allemaal kletspraat over de EPG ..ohhh wat een drukte op je WifI...ga dat maar eens regelen...elke keer weer dat geduik....nu met de Next werkt de EPG opeens perfect...aan wie ligt dat nou?....je wordt er moedeloos van....ik ben al sinds ik denk 1993 of iets in die buurt abonnee maar ik ben er een keertje klaar mee...elke keer dat gezeik...let wel KPN is zowaar nog beroerder....het is allemaal van als je eenmaal binnen bent....zo jammer en deprimerend allemaal...elke keer weer....maar nu is het einde wel een keertje bereikt
 
Precies het zelfde probleem gehad, je kan er niks aan doen. Je moet een keuze maken: Complete, Max of naar de concurrent gaan.
Je kan niet Complete nemen met Max internet zoals het was.
 
Hi Samplex...ik ga geen keuze maken.....dan gaat next de deur weer uit en wil ik terug naar gisteren, kortom het oude abbo.......maar dan is het wel einde oefening mbt Ziggo en ga ik shoppen.....T-Mobile geeft 750mbps en is nog goedkoper ook......ben er wel klaar mee...
 
Er is mij trouwens toegezegd door KS dat dit wel kan....en binnen 3 werkdagen wordt mijn abbo naar 500mbps en weer naar €72,55 gebracht incl. next.......ben heel benieuwd of dit A: gaat lukken en B: hoe ziet mijn factuur er dan in Juni uit...heb er totaal geen vertrouwen meer in....zo jammer....
 
Bij mij werd dat ook verteld dat ik weer mijn oude abonnement prijs krijg i.c.m. de Next maar dat kon na zoveel dagen toch niet omdat het systeem geen aanpassinge/kortingsmodel kent i.c.m. de Next abonnementen. De aanpassing word in India gedaan en heeft een doorlooptijd van 3 werkdagen maar zonder resultaat.
 
Ok...er is tegen mij iets geroepen over een handmatige aanpassing...zoniet dan gaat die next box weer retour....al met al ben ik er echt wel klaar mee...elke keer maar bij alles de schuld bij jou of je kabels leggen....en dan met moeite een keer een monteur langs sturen die een heel ander verhaal verteld....werd door med. KS afgelopen week nog bijna voor leugenaar uitgemaakt omdat ik niet wist met wie mijn vrouw had gesproken over het toezenden van de next box...alsof die med. KS hem zelf moest betalen....stuur gewoon op die box....wat kan het je schelen....
 
Terug
Bovenaan