Next nieuwe klanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een privé conversatie gehad met Webcare i.v.m. het verkrijgen van de next hier volgt het gesprek het gaat over als je veranderd van pakket dat je dan direct de next ontvangt.
Goedemiddag, dat is niet helemaal het geval.Wij brengende mediabox next in fases in het netwerk.Klanten die gebruik kunnen maken van de mediabox next worden persoonlijk benaderd door ons. Bij het omzetten,krijg je niet direct een Mediabox Next aldus Webcare .
Ik vroeg hem de Ziggo site te bekijken bij bestellen / veranderen van pakket ik heb daarna nog geen reactie gehad er schort nogal wat aan de interne communicatie wordt vervolgd
 
Heb je dan een mail gehad van Ziggo of probeer je zelf te bestellen via een link die openbaar is geworden?
 
Via de Ziggo website inloggen op mijn Ziggo dan pakket bestellen of veranderen dan staat er onder Max in het oranje bij dit pakket wordt de next geleverd
 
Wat vreemd, ik dacht dat het voorlopig nog gewoon via de uitnodigingsmail van Ziggo ging...
Anyway, ik zie het niet staan als ik inlog. Ik heb dan ook nog geen mail van Ziggo gehad.
 
Via de Ziggo website inloggen op mijn Ziggo dan pakket bestellen of veranderen dan staat er onder Max in het oranje bij dit pakket wordt de next geleverd
niet bij iedereen
Schermafdruk 2019-04-25 15.31.50.png
 
Het idee van een apart topic over Next leveringen aan nieuwe klanten is op zich goed, maar nu loopt het door elkaar met het algemene Next topic. Daarom een slotje op deze, en graag verder in het algemene topic:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan