ronvm
Forum Gebruiker
- Berichten
- 952
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Postcode: 1689
De situatie is als volgt...
Alle apparaten naar TV via HDMI aansluiting (HDMI-Switch van de TV wordt dus gebruikt)
Vanaf de TV gaat er een Toslink naar de receiver wat perfect werkt wanneer ik een Blu Ray draai (ook dan komt het signaal via Toslink de versterker binnen), alleen wanneer ik de Media Box Next daarvoor gebruik (Programma's terugkijken, of live) valt de audio soms heel even weg, (Ook het symbool op de display "Dolby D" valt dan even weg) maar net zo dat je het wel merkt.
HDMI-kabels al vervangen door betere, nu gebruik ik HDMI1 op de TV en dat was eerst HDMI2 verwisselen maakt dus ook niks uit zodat ik weer op de Media Box uit kom. Beeld en geluid verder perfect, niks op aan te merken, soms duurt de interval tussen 2 storingen in een minuut en soms een uur...er is geen peil op te trekken. Instellingen veranderen op de Media Box heeft ook geen enkel effect.
De Ziggo helpdesk laat me gewoon zitten en zeggen dat ze me niet kunnen helpen omdat ze geen Dolby Digital Apparaten leveren...huh? Vroeg ik dat dan? In elk geval betaal ik €78,- per maand en word gewoon afgepoeierd met het antwoord [Citaat] Het probleem ligt buiten ons servicebereik, wij kunnen je helaas niet verder hepen met dit probleem[/Citaat]. Dit is om uit je vel te springen, ik vraag nooit hulp, heb dat ook helemaal niet nodig maar nu wel en krijg het gewoon niet.
Ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft?
De situatie is als volgt...
Alle apparaten naar TV via HDMI aansluiting (HDMI-Switch van de TV wordt dus gebruikt)
Vanaf de TV gaat er een Toslink naar de receiver wat perfect werkt wanneer ik een Blu Ray draai (ook dan komt het signaal via Toslink de versterker binnen), alleen wanneer ik de Media Box Next daarvoor gebruik (Programma's terugkijken, of live) valt de audio soms heel even weg, (Ook het symbool op de display "Dolby D" valt dan even weg) maar net zo dat je het wel merkt.
HDMI-kabels al vervangen door betere, nu gebruik ik HDMI1 op de TV en dat was eerst HDMI2 verwisselen maakt dus ook niks uit zodat ik weer op de Media Box uit kom. Beeld en geluid verder perfect, niks op aan te merken, soms duurt de interval tussen 2 storingen in een minuut en soms een uur...er is geen peil op te trekken. Instellingen veranderen op de Media Box heeft ook geen enkel effect.
De Ziggo helpdesk laat me gewoon zitten en zeggen dat ze me niet kunnen helpen omdat ze geen Dolby Digital Apparaten leveren...huh? Vroeg ik dat dan? In elk geval betaal ik €78,- per maand en word gewoon afgepoeierd met het antwoord [Citaat] Het probleem ligt buiten ons servicebereik, wij kunnen je helaas niet verder hepen met dit probleem[/Citaat]. Dit is om uit je vel te springen, ik vraag nooit hulp, heb dat ook helemaal niet nodig maar nu wel en krijg het gewoon niet.
Ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft?