Netflix via kanaal 150 vaak slecht beeld

Vaak met dit soort dingen, je ziet het pas als je het vergelijkt met een betere speler... en dan wil je niet meer terug.
 
Bij verschillende onafhankelijke experts gehoord dat de problemen met de xl box bekend zijn. Dat ding is uit de tijd en niet op z'n taak berekend. Ik heb een andere gekregen en die doet het niets beter. Hij wordt warm en presteert slecht bij Netflix. Ik zou een betere box krijgen maar door de te grote vraag gaat dit niet door. Alleen bij een hoger abonnement. Intussen blijf je wel de volle mep betalen. Wat zijn de alternatieven voor Ziggo? Intussen heeft mijn schoonmoeder ook nog eens twee weken zonder telefoon gezeten en dat heeft me 9 telefoontjes a 30 min gekost. Met monteur is dit opgelost waarna we een rekening kregen van 50,- Ziggo werkt hard aan een slechte naam!
 
Heb sinds lange tijd ook problemen met het kijken naar Netflix op programma nummer 150.
Ik heb ca. elke minuut wel blokjes in mijn beeld. Hierover Ziggo gebeld en nu blijkt mijn signaal te sterk te zijn!
Krijg nu een nieuwe coax kabel toegestuurd ben benieuwd of dit het gewenste resultaat gaat opleveren.
Wat ik hierboven lees kan het dus ook gewoon aan de mediabox liggen.
Zijn er nog andere tips die ik zou kunnen proberen om dit probleem te verhelpen? Het begint namelijk echt wel irritant te worden om Netflix te kijken
 
Heb sinds lange tijd ook problemen met het kijken naar Netflix op programma nummer 150.
Ik heb ca. elke minuut wel blokjes in mijn beeld. Hierover Ziggo gebeld en nu blijkt mijn signaal te sterk te zijn!
Krijg nu een nieuwe coax kabel toegestuurd ben benieuwd of dit het gewenste resultaat gaat opleveren.
Wat ik hierboven lees kan het dus ook gewoon aan de mediabox liggen.
Zijn er nog andere tips die ik zou kunnen proberen om dit probleem te verhelpen? Het begint namelijk echt wel irritant te worden om Netflix te kijken

oh boy, wat zijn ze toch heerlijk dom daar bij die helpdesk.

Als je signaal te zwak is zou een nieuwe coax kabel die beter is dan de oude dit kunnen oplossen mits het probleem ook echt in dat stukje coax zit. Echter andersom werkt dat niet of ze moeten je een slechtere kabel sturen. Als ze jou een goede kabel sturen blijft het signaal of hetzelfde of wordt zelfs nog sterker.
 
Vind het ook vreemd. Het huis afgelopen jaar gestript en alles opnieuw bekabeld. Mag hopen dat ze dan maar een slechte coax kabel toesturen zodat mijn signaal zwakker wordt. Ben benieuwd of dit de oplossing gaat zijn. Wachten maar even af, word vervolgd.
 
Sinds deze week een nieuwe box en bevalt me uitstekend! Kanaal 150 echter geeft aanzienlijk minder mooi beeld dan ik gewend was. Ik keek Netflix via een aangesloten android mediabox en die gaf haarscherp beeld, nu via kanaal 150 zou ik het beeld matig noemen.
 
Terug
Bovenaan