Netflix via kanaal 150 vaak slecht beeld

alles geprobeerd wat jullie zeggen maar niets hoor gewoon kloten maar eens bellen voor een nieuwe box???????
 
heb maar weer gebeld krijg een nieuwe XL box opgestuurd en ze zeiden erbij dat er later alle abbonees de next zoudn krijgen gratis ik ben benieuwd
 
hallo heb de nieuwe media xl binnen maar helaas werkt kanaal 15 ook nog steeds niet. Weer gebeld zeggen ze we sturen u een nieuwe coax kabel en als dat niet werkt moet er maar een monteur komen .En daar moet je het mee doen
 
Nieuwe box uit service opgestuurd... nieuw stukje coax A++ uit service opgestuurd...

Wat wil.je nog meer? Dat ze je ramen komen lappen..je vaat wassen ... je reet afvegen?
 
Wat wil.je nog meer? Dat ze je ramen komen lappen..je vaat wassen ... je reet afvegen?
Is zo'n reactie nou nodig? Wat wil je nog meer, nou dat kanaal 150 (netflix) gewoon werkt zoals dat hoort bijvoorbeeld?
Ik kan me de reactie van Wim goed voorstellen, als dit al de 3e box is en er al eerder een monteur is langst geweest.
 
Is nu toch wel algemeen bekend dat die antieke trage xl boxen gewoon teweinig rekenkracht en geheugen aan boord heeft om normaal tekunnen werken anders dan tv kijken.
 
wat een reactie van die gestreste ber000000-6 zielig ben je hoor .Kijk maar eens naar Rene die begrijpt het is toch een forum hier en ik betaal veel geld aan Ziggo dus moet het goed zijn zoals ze beloven
 
De mediabox xl is afhankelijk van een goed signaal. Is die slecht dan gaat het niet lekker met de box.

De Next is dan een zegen als je die gaat gebruiken. Qua kosten voor stroom scheelt de Next al erg veel. Daarmee heb je de administratiekosten er al vlot mee terugverdiend. Het ligt eraan wat voor abonnement je hebt. Momenteel heb je minimaal 500 mb internet abo nodig om de next te kunnen krijgen. Een overweging om de "ellende" die je nu ervaart met de Mediabox XL uit de weg te gaan.
 
Sommige mensen blijven tot in de treure door zeuren, gewoon overstappen op Next box.

En dan niet meer verder zeuren !
 
Terug
Bovenaan