Netflix via kanaal 150 vaak slecht beeld

Mannetje van Ziggo geweest maar helaas heeft het niets opgeleverd. Nieuwe aansluiting verzorgd in meterkast en nu zou het probleem opgelost moeten zijn. Of het ligt dan aan de aansluiting in de muur zei de monteur. Maar met coax kabels rechtstreeks vanaf meterkast geeft het nog steeds problemen. Ga maar weer eens bellen!
 
Heb een oplossing gekregen en het lijkt nu opgelost te zijn!
Een technisch medewerker belde me van de week op dat het sturen van een monteur geen zin meer heeft.
Ik heb nu de nieuwste horizon ontvangen en daar zit geen harde schijf meer in en dat zou de oplossing moeten zijn.
Hetgeen werkt nu via de 'cloud'.
En het lijkt erop dat het probleem idd is opgelost. Netflix start nu ook sneller op en geen blokjes meer in mijn beeld gehad.
 
Misschien zat het probleem in je box, overigens netflix komt altijd al uit de cloud met of zonder harddisk dus dat maakt niks uit.
 
Ik heb ook probleem met mediabox: code CS9097. Moet dan liggen aan de verbinding, maar als ik dit allemaal lees, vraag ik me af of ik een goede keus gemaakt heb voor de mediabox zelf.
 
waarom heb ik heel vaak slecht beeld op kanaal 150 van Netflix opstarten is zo wie zo slecht. Wie weet er wat alvast bedankt
De nieuwste mediabox vragen loste bij het probleem meteen op. Dit is een mediabox zonder harde schijf erin.
Heb er ook een lange tijd last van gehad tot ik een nieuwe mediabox kreeg
 
Terug
Bovenaan